Quote from Rasmus Olsson on 19 October 2009, 14:46Jenny, kommer du, kan jag lova att iaf jag ger dig en lång varm ärlig innerlig kärleksfull kram. Det finns säkert fler som ställer upp.
Jenny, kommer du, kan jag lova att iaf jag ger dig en lång varm ärlig innerlig kärleksfull kram. Det finns säkert fler som ställer upp.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:59Haha... Bra. Då har jag en anledning att stanna hemma! Låter fullständigt livsfarligt!
Haha... Bra. Då har jag en anledning att stanna hemma! Låter fullständigt livsfarligt!
Quote from Rasmus Olsson on 19 October 2009, 15:17Ska du säga, att kramas i ett bad med bara badbyxor och vara man är farligt.
Ska du säga, att kramas i ett bad med bara badbyxor och vara man är farligt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 15:50"Kan inte minnas ha sett dessa giganter nån gång när jag varit ute i löpspåret?"
Just därför som de storlekarna hänger kvar i affären.... Hello? Nån hemma? 😉
"Kan inte minnas ha sett dessa giganter nån gång när jag varit ute i löpspåret?"
Just därför som de storlekarna hänger kvar i affären.... Hello? Nån hemma? 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:34Anders: Jag har inte sett några spinkisar eller några pygméer heller för den delen. Tycker att M borde saknas. Inte XS och S...
Anders: Jag har inte sett några spinkisar eller några pygméer heller för den delen. Tycker att M borde saknas. Inte XS och S...
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 17:27Mina löparbrallor har storleken S, visserligen herr s. M blir för långa och sitter som pälsen på en shar pei.
BILD:http://pattisonpundit.files.wordpress.com/2009/02/shar-peiart.jpg
Mina löparbrallor har storleken S, visserligen herr s. M blir för långa och sitter som pälsen på en shar pei.
BILD:http://pattisonpundit.files.wordpress.com/2009/02/shar-peiart.jpg
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 20:59Har du funderat på att köra lite mer styrketräning, Magnus? Jag har några benövningar som du kan köra hemma om du vill? Då kanske du skulle fylla ut en M efter ett tag. Jag fyller i alla fall ut en dam S, men längden kan jag tyvärr inte göra nåt åt. (#)
Har du funderat på att köra lite mer styrketräning, Magnus? Jag har några benövningar som du kan köra hemma om du vill? Då kanske du skulle fylla ut en M efter ett tag. Jag fyller i alla fall ut en dam S, men längden kan jag tyvärr inte göra nåt åt. (#)
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:00Sväller inte garnnystan i bubbelpoolar.
Sväller inte garnnystan i bubbelpoolar.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:01Eller krymper om det är varmt i vattnet?
Eller krymper om det är varmt i vattnet?
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:01Jo, och sen tar det evigheter att bli torr igen... Och jag som får lätt ont i örona när det blåser kallt ute! (t-)
Jo, och sen tar det evigheter att bli torr igen... Och jag som får lätt ont i örona när det blåser kallt ute! (t-)