Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:02Lars Adaktusson?
BILD:http://www.vassaeggen.se/bild/lars_adaktusson140.jpg
Lars Adaktusson?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:06Haha, jaaa HAN var det ju!
Varför jag undrar är nämligen...han var med som konferencier eller nåt på en gala på tv förra året. Då skämtade han och drev med sig själv. Kom att tänka på det nu bara för han använde ett uttryck där som jag själv gillar. Hur
Haha, jaaa HAN var det ju!
Varför jag undrar är nämligen...han var med som konferencier eller nåt på en gala på tv förra året. Då skämtade han och drev med sig själv. Kom att tänka på det nu bara för han använde ett uttryck där som jag själv gillar. Hur
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:08Hahaha! Ja, det trodde man väl kanske inte om honom... 😀
Hahaha! Ja, det trodde man väl kanske inte om honom... 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:11Sofie, faller för både unga flickor och gamla gubbar? Tja, napp får du väl alltid.
Sofie, faller för både unga flickor och gamla gubbar? Tja, napp får du väl alltid.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:12Mats: Nä, jag vet! Hahaha...
Spåris: Jepp!
Mats: Nä, jag vet! Hahaha...
Spåris: Jepp!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:26Mats...(och alla andra som vill naturligtvis)...kolla in denna: http://www.youtube.com/watch?v=pawIEPi0anU
Mats...(och alla andra som vill naturligtvis)...kolla in denna: http://www.youtube.com/watch?v=pawIEPi0anU
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:00Först vaknade jag med levnadsångest (ni vet - när man vaknar och det känns som om man kommer att dö vilken minut som helst?), så jag tänkte att jag skulle köpa löpartights på lunchen för att muntra upp mig lite... Vaddå "köpa löpartights på lunchen för at
Först vaknade jag med levnadsångest (ni vet - när man vaknar och det känns som om man kommer att dö vilken minut som helst?), så jag tänkte att jag skulle köpa löpartights på lunchen för att muntra upp mig lite... Vaddå "köpa löpartights på lunchen för at
Quote from Rasmus Olsson on 19 October 2009, 14:05Jenny, du behöver verkligen en kram. Eller flera, kom hit på lördag, ska vi krama dig så du klarar dig ett tag.
Jenny, du behöver verkligen en kram. Eller flera, kom hit på lördag, ska vi krama dig så du klarar dig ett tag.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:07Det var så lite så, syns vi på badet, Red Devil? 😀
Det var så lite så, syns vi på badet, Red Devil? 😀
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:11Det var så länge sen jag fick en kram senast, alltså inte en sån där lättsam hälsa-på-kram, utan en riktig, varm, lång, tajt kram som fylld med värme och kärlek, så om jag fick en skulle jag nog inte kunna släppa taget längre. Och hur skulle det se ut att
Det var så länge sen jag fick en kram senast, alltså inte en sån där lättsam hälsa-på-kram, utan en riktig, varm, lång, tajt kram som fylld med värme och kärlek, så om jag fick en skulle jag nog inte kunna släppa taget längre. Och hur skulle det se ut att