Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:31Får erkänna att jag börjar bli van vid och det inte längre känns konstigt att knö ner sig i ett par S. Det är ju den där _lilla_ detaljen längden som fäller avgörandet. Upptill är det inte riktigt samma sak.
Edit. Nu glömde jag ju att skiva att jag preci
Får erkänna att jag börjar bli van vid och det inte längre känns konstigt att knö ner sig i ett par S. Det är ju den där _lilla_ detaljen längden som fäller avgörandet. Upptill är det inte riktigt samma sak.
Edit. Nu glömde jag ju att skiva att jag preci
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:33Helt riktigt. Och av den anledningen fastnade jag nog för ett par SOC. På rea dessutom. Kan det bli bättre? 😀
Helt riktigt. Och av den anledningen fastnade jag nog för ett par SOC. På rea dessutom. Kan det bli bättre? 😀
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 23:08Nu har jag letat länge men hittar ej vad jag söker
Snälla hjälp migEn låt som jag inte kan titeln på eller gruppen, men en rad går så här:
I know S:t Peter will call my name....please...
Nu har jag letat länge men hittar ej vad jag söker
Snälla hjälp mig
En låt som jag inte kan titeln på eller gruppen, men en rad går så här:
I know S:t Peter will call my name....
please...
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 23:10Pia: Coldplay, Viva La Vida, från plattan Viva La Vida. Grymt bra låt! 🙂 (Darin har gjort en cover på den i år också...)
Pia: Coldplay, Viva La Vida, från plattan Viva La Vida. Grymt bra låt! 🙂 (Darin har gjort en cover på den i år också...)
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 23:14Tack så mycket
störande att inte komma på namnet
Tack så mycket
störande att inte komma på namnet
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 12:54hmm läste en tråd en gång för inte så värst länge sedan om triatlonhojar.. men nu hittar jag inte skiten.
Den började med en fråga om en ram har jag för mig o slutade med ett par fina kompletta hojar för en lam summa.. kommer barske mig inte ihåg vilka s
hmm läste en tråd en gång för inte så värst länge sedan om triatlonhojar.. men nu hittar jag inte skiten.
Den började med en fråga om en ram har jag för mig o slutade med ett par fina kompletta hojar för en lam summa.. kommer barske mig inte ihåg vilka s
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:01Syftar du på denna som jag startade?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=558956
Syftar du på denna som jag startade?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 14:38exactamente! tackar
du får fortsätta tråden med undersökning av hjul nu då..
exactamente! tackar
du får fortsätta tråden med undersökning av hjul nu då..
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 15:38Nja just hjultrådar och åsikter däri finns det så tt om och dessutom så har jag ju redan köpt mina hjul.
Nja just hjultrådar och åsikter däri finns det så tt om och dessutom så har jag ju redan köpt mina hjul.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 15:44Hmm. Det har kommit till min vetskap att jag låtit bitter och arg, så jag ville bara informera om att så _inte_ är fallet. Tvärtom! Jag är jätteglad, sprallig och ja... Faktiskt ganska lycklig! (L) (Och om jag inte hade sett så förbannat fånig ut när jag
Hmm. Det har kommit till min vetskap att jag låtit bitter och arg, så jag ville bara informera om att så _inte_ är fallet. Tvärtom! Jag är jätteglad, sprallig och ja... Faktiskt ganska lycklig! (L) (Och om jag inte hade sett så förbannat fånig ut när jag