Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:13Särskilt när mina plåtar är nästan 8 millimeter tjocka. Men du är söt ändå lille jävel.
Särskilt när mina plåtar är nästan 8 millimeter tjocka. Men du är söt ändå lille jävel.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:14mats: för jag når nog lite längre upp än knäskålarna på dig.
mats: för jag når nog lite längre upp än knäskålarna på dig.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:14Låren?
Låren?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:14_Så_ kort är jag inte... 😉
_Så_ kort är jag inte... 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:15Mats: Är det nåt i luften idag? Känner nämligen exakt samma sak...
Mats: Är det nåt i luften idag? Känner nämligen exakt samma sak...
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:15högre
högre
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:16Sofie: I luften eller i vinet... Jag är osäker på vilket... 😉
Sofie: I luften eller i vinet... Jag är osäker på vilket... 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:21Lufta vinet är väl klart du ska göra, det gjorde dom på midsommarfesten de hade inne i mig. Sen såg vi en älg simma tvärs över Östersjön. Sen regnade det. Det var kul.
Lufta vinet är väl klart du ska göra, det gjorde dom på midsommarfesten de hade inne i mig. Sen såg vi en älg simma tvärs över Östersjön. Sen regnade det. Det var kul.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 00:22Det måste vara luften, för jag är verkligen skitdryg just nu! Sitter här med syster och retas... Är även äcklad, för jag klev just på en död fluga! yuck! *gör kräkljud*
Nää, nu måste jag gå och lägga mig. Men det är ju så tråkigt! Men det blir roligare n
Det måste vara luften, för jag är verkligen skitdryg just nu! Sitter här med syster och retas... Är även äcklad, för jag klev just på en död fluga! yuck! *gör kräkljud*
Nää, nu måste jag gå och lägga mig. Men det är ju så tråkigt! Men det blir roligare n
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 21:54Förresten... Är det nån som kan komma på vem jag menar nu... Jag minns nämligen inte hans namn och det irriterar mig... Han är en rödhårig journalist som jobbat på SVT och har läst upp nyheter. Han ser otroligt tråkig ut och har smala läppar (i princip ob
Förresten... Är det nån som kan komma på vem jag menar nu... Jag minns nämligen inte hans namn och det irriterar mig... Han är en rödhårig journalist som jobbat på SVT och har läst upp nyheter. Han ser otroligt tråkig ut och har smala läppar (i princip ob