Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:30ge och ta?!
ge och ta?!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:37Mmm... Kanske. Clinch känns inte så kul mer än att man får en massa kroppskontakt (fast inte riktigt så mycket som i mma). Kan tänka mig att det hade känns lite pinsamt att köra med en kille... Skjuta fram höften mot hans, hålla mina små händer runt hans
Mmm... Kanske. Clinch känns inte så kul mer än att man får en massa kroppskontakt (fast inte riktigt så mycket som i mma). Kan tänka mig att det hade känns lite pinsamt att köra med en kille... Skjuta fram höften mot hans, hålla mina små händer runt hans
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:08Klart du ska fortsätta med fortsättarna Jenny! Du kommer snart in i det oh fastän du inte kört Muay Thai förut så har du sparringvana så det kommer gå alldeles toppen! Du får ju ingen riktig tränig i en nybörjargrupp!
Kör hårt!
😀
Klart du ska fortsätta med fortsättarna Jenny! Du kommer snart in i det oh fastän du inte kört Muay Thai förut så har du sparringvana så det kommer gå alldeles toppen! Du får ju ingen riktig tränig i en nybörjargrupp!
Kör hårt!
😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:18Då blir frk Jenny _ännu_ farligare... 😉
Då blir frk Jenny _ännu_ farligare... 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:21Mats: Jag lär bli en jävel på att grabba tag i nacken på pojkar och våldsamt trycka min kropp mot dem... (H:)
Mats: Jag lär bli en jävel på att grabba tag i nacken på pojkar och våldsamt trycka min kropp mot dem... (H:)
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:22...och det leder alltså till thé? Visst var det väl så vi sa?
...och det leder alltså till thé? Visst var det väl så vi sa?
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:22...via skedbutiken...
...via skedbutiken...
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:22Jessie: Ja, så småninm kanske... Men först ska kroppsvätskor utbytas... 😉
Jessie: Ja, så småninm kanske... Men först ska kroppsvätskor utbytas... 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:23Jenny det räcker att säga comte mig!
Jenny det räcker att säga comte mig!
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:23Vi snackar blod och slem nu va? *ser sådär lam skeptisk ut*
Vi snackar blod och slem nu va? *ser sådär lam skeptisk ut*