Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 08:04Jessie, ahahahah! 😀
Jessie, ahahahah! 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:12Mats:
Ja då var jag inte så fel på det iaf. Trodde för en millisekund att jag börjar bli gammal och gaggig!
Mats:
Ja då var jag inte så fel på det iaf. Trodde för en millisekund att jag börjar bli gammal och gaggig!
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:24Manne: Nä då! Du var rätt nära... 😀
Manne: Nä då! Du var rätt nära... 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 09:50Vilken underbar design!
Rolighetsteorin fungerar men det gäller att ha rolighetsfantasi för att finna de roliga lösningarna. men kul var det.
Vilken underbar design!
Rolighetsteorin fungerar men det gäller att ha rolighetsfantasi för att finna de roliga lösningarna. men kul var det.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 10:16Sen måste man tänka på hur länge rolighetsfaktorn håller i sig och hur roligt det skulle vara om det där massproducerades. Så det måste finnas nyhets- och ständiga omväxlingsaspekter i det också. Sådärja! Nu har jag analyserat färdigt. dmorn på er. Jag ha
Sen måste man tänka på hur länge rolighetsfaktorn håller i sig och hur roligt det skulle vara om det där massproducerades. Så det måste finnas nyhets- och ständiga omväxlingsaspekter i det också. Sådärja! Nu har jag analyserat färdigt. dmorn på er. Jag ha
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:47*undrar hur man kan jämföra nåt med att suga elefantpung och hästballe om man inte smakat på dylika...*
*undrar hur man kan jämföra nåt med att suga elefantpung och hästballe om man inte smakat på dylika...*
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:58hur vet du det? 😉
Och vem har pratat om att smaka? Måste man det för att säga att nånting suger?
hur vet du det? 😉
Och vem har pratat om att smaka? Måste man det för att säga att nånting suger?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:01Nä, förmodligen inte. Var bara min speedade hjärna som gick i konstiga vindlingar igår efter en helg med informationsbombardemang på utbildningen jag gick. 🙂
Nä, förmodligen inte. Var bara min speedade hjärna som gick i konstiga vindlingar igår efter en helg med informationsbombardemang på utbildningen jag gick. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:28Hur smakar det när sjön suger?
Hur smakar det när sjön suger?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 17:22Nakenbadare?
Nakenbadare?