Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 16:35okej nu har jag gått här hemma och intalat mig själv att det är kul att vara lite små kär, så nu skall jag njuta av detta och hoppas jag ser honom snart:-) -bättre så!
Jenny du är så SKÖN! konstigt att du inte har ngn pojkvän tycker jag!
Bruse vet inte d
okej nu har jag gått här hemma och intalat mig själv att det är kul att vara lite små kär, så nu skall jag njuta av detta och hoppas jag ser honom snart:-) -bättre så!
Jenny du är så SKÖN! konstigt att du inte har ngn pojkvän tycker jag!
Bruse vet inte d
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 16:52haha ja apsolut Mats (har aldrig träffat den där bruden, snygg var hon ju men säkert jätte otrevlig!!!) hhaha
var det i morn utbildningen var eller idag?
haha ja apsolut Mats (har aldrig träffat den där bruden, snygg var hon ju men säkert jätte otrevlig!!!) hhaha
var det i morn utbildningen var eller idag?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 16:57Emelie: Så _ÄR_ det! 😀
Instruktörsutbildningen började idag och vi kör hela helgen... 🙂 Grymt skoj hittills, men jag är ganska trött nu. 😀 Ikväll ska jag nöta koreografi på en låt som jag ska presentera imorn... Det kan bli i sällskap av ett glas röt
Emelie: Så _ÄR_ det! 😀
Instruktörsutbildningen började idag och vi kör hela helgen... 🙂 Grymt skoj hittills, men jag är ganska trött nu. 😀 Ikväll ska jag nöta koreografi på en låt som jag ska presentera imorn... Det kan bli i sällskap av ett glas röt
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:01japps:-)
gött, vi sa ju att du skulle få det kul, så säg är det några snyggingar med? 😀 kommer du klara galant med ett glas rött, (du kanske skall hålla dig till ett max två, jobbigt att vara bakis i morogn ....)
japps:-)
gött, vi sa ju att du skulle få det kul, så säg är det några snyggingar med? 😀 kommer du klara galant med ett glas rött, (du kanske skall hålla dig till ett max två, jobbigt att vara bakis i morogn ....)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:09Jepp, några snyggingar var det allt med, men de går ju inte upp mot er tjejer här på FB. 😉
Jepp, några snyggingar var det allt med, men de går ju inte upp mot er tjejer här på FB. 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:13*Fjäsk* 😀
*Fjäsk* 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:15Manne: Nä, inte fjäsk utan ren bevarelsedrift. 😉
Manne: Nä, inte fjäsk utan ren bevarelsedrift. 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:20Bara så där förresten?
HUR GICK DET MATS???
...för det vart väl idag?
(Kan ha missat det i virrvarret av alla inlägg)
Bara så där förresten?
HUR GICK DET MATS???
...för det vart väl idag?
(Kan ha missat det i virrvarret av alla inlägg)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:20Manne: Kanske lite... (_Ytterst_ lite.) 😀
Hjärtat, har du bytt namn igen? Kinda liked Hartzala on ya! 😉
Manne: Kanske lite... (_Ytterst_ lite.) 😀
Hjärtat, har du bytt namn igen? Kinda liked Hartzala on ya! 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:22Manne: Hur gick vad? 🙂 Jag var på intervju i tisdags, det gick kanon ((t+)(t+)(t+)) och idag har jag varit på dag 1 av min instruktörskurs som fortsätter resten av helgen... Det var också bra. 🙂
Manne: Hur gick vad? 🙂 Jag var på intervju i tisdags, det gick kanon ((t+)(t+)(t+)) och idag har jag varit på dag 1 av min instruktörskurs som fortsätter resten av helgen... Det var också bra. 🙂