Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 00:54Tack ANDERS!!! Fasiken VAD GÖTT OCH SIGT DET KÄNNS NU!!! 😀 *grrr* (du vet precis vilka knappar du ska trycka på va?)
Mats: "Vit som snö" - tillåt mig att skr... Jag menar, ja, lilla hjärtat mitt! Det passar dig p.e.r.f.e.k.t!
Tack ANDERS!!! Fasiken VAD GÖTT OCH SIGT DET KÄNNS NU!!! 😀 *grrr* (du vet precis vilka knappar du ska trycka på va?)
Mats: "Vit som snö" - tillåt mig att skr... Jag menar, ja, lilla hjärtat mitt! Det passar dig p.e.r.f.e.k.t!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 01:17Mats: Du behöver inte oroa dig. Det står _ingenting_ om dig på fb (fejan alltså)... Du är _helt_ anonym. Så nu måste vi lära känna dig "den vanliga vägen" *suck* 😉
Mats: Du behöver inte oroa dig. Det står _ingenting_ om dig på fb (fejan alltså)... Du är _helt_ anonym. Så nu måste vi lära känna dig "den vanliga vägen" *suck* 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 14:56jaaaaha *suuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkkkkkkkkkkkkkkk*
jaaaaha *suuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkkkkkkkkkkkkkkk*
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:00E: Vad är det mitt lilla hjärta? Har det inte blivit bättre? 🙁
E: Vad är det mitt lilla hjärta? Har det inte blivit bättre? 🙁
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:02Nej! och min kompis, garvar åt mig och säger "han är en sån typis Emelie kille" ni skulle vara perfekta ihop.
Blir det bättre då? -nej!!!
Nej! och min kompis, garvar åt mig och säger "han är en sån typis Emelie kille" ni skulle vara perfekta ihop.
Blir det bättre då? -nej!!!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:05🙁 *kram* (fast jag är ändå avundsjuk (#))
🙁 *kram* (fast jag är ändå avundsjuk (#))
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:11varför är du avundsjuk? det är väl inget att vara avundsjuk på?
Förlåt att jag är så negativ...
tack för kramen Jenny, den hjälpte faktiskt!
varför är du avundsjuk? det är väl inget att vara avundsjuk på?
Förlåt att jag är så negativ...
tack för kramen Jenny, den hjälpte faktiskt!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:29E: Nä, ok. Du har rätt. Det suger elefantpung att vara olyckligt kär. Jag är inte avundsjuk på dig. 🙁
E: Nä, ok. Du har rätt. Det suger elefantpung att vara olyckligt kär. Jag är inte avundsjuk på dig. 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 15:34Jenny, hur suger det att vara lyckligt okär, eller lyckligt kär eller olyckligt okär?
Jenny, hur suger det att vara lyckligt okär, eller lyckligt kär eller olyckligt okär?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:50Edit: jag missuppfattade frågan totalt. One more try:
Att vara lyckligt okär suger faktiskt inte alls, det är faktiskt bara trevligt! 🙂 Att vara lyckligt kär suger verkligen inte alls mer än möjligen energin det kräver att vara smågalen, men att vara ol
Edit: jag missuppfattade frågan totalt. One more try:
Att vara lyckligt okär suger faktiskt inte alls, det är faktiskt bara trevligt! 🙂 Att vara lyckligt kär suger verkligen inte alls mer än möjligen energin det kräver att vara smågalen, men att vara ol