Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:22och hur mår Manne idag då? 😉
och hur mår Manne idag då? 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:25*Ytterst tankspridd som vanligt...*(H)
Men jag hade bara "för" mig att du skulle få raka besked idag, men som sagt...
*Ytterst tankspridd som vanligt...*(H)
Men jag hade bara "för" mig att du skulle få raka besked idag, men som sagt...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:35Jenny: Mmm, du hade rätt. (Som vanligt!) 😀
Jenny: Mmm, du hade rätt. (Som vanligt!) 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:31Hästballe! Det påminner mig när en viss herr M som bara får köra mig utan passagerare, drog lite för hårt i min kontroll så det poffade till och min maximal utlöstes. NEJ Tomas Karlsson ditt pervo, det är inte alls skönt när maximalen löser ut.
Då tror
Hästballe! Det påminner mig när en viss herr M som bara får köra mig utan passagerare, drog lite för hårt i min kontroll så det poffade till och min maximal utlöstes. NEJ Tomas Karlsson ditt pervo, det är inte alls skönt när maximalen löser ut.
Då tror
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 00:03Manne: Och sju timmar senare (typ) så såg jag vad du undrade... 😀 Nej, jag får klart besked i nästa vecka, förhoppningsvis på måndag eller tisdag. Det är då det avgörs - mitt varande eller icke varande i Skaune... 😀
Manne: Och sju timmar senare (typ) så såg jag vad du undrade... 😀 Nej, jag får klart besked i nästa vecka, förhoppningsvis på måndag eller tisdag. Det är då det avgörs - mitt varande eller icke varande i Skaune... 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 00:04i Skåne? Vilken utgång skulle innebära att du måste flytta och vart och varför?
i Skåne? Vilken utgång skulle innebära att du måste flytta och vart och varför?
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 00:14Ja, i Skåne... Det är där jag bor vet du! 😉
Utgången "Mats får inte jobbet" gör att jag kan flytta på mig till en region där jag kanske kan få ett annat intressant jobb och där merparten av mina gamla vänner bor, typ "hem" till Uppsala/Sthlm, eller til
Ja, i Skåne... Det är där jag bor vet du! 😉
Utgången "Mats får inte jobbet" gör att jag kan flytta på mig till en region där jag kanske kan få ett annat intressant jobb och där merparten av mina gamla vänner bor, typ "hem" till Uppsala/Sthlm, eller til
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 00:16Klart du är... 🙂
Klart du är... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 00:17You know it! 😉
Nu sovdags. Jag ska ju upp och utbildas imorn igen. :D(t+)
You know it! 😉
Nu sovdags. Jag ska ju upp och utbildas imorn igen. :D(t+)
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 07:44Det här tyckte jag var kul:
http://www.youtube.com/watch?v=4wOe0aqYguY&feature=player_embedded
Länge leve rolighetsteorin! (t+)
Det här tyckte jag var kul:
Länge leve rolighetsteorin! (t+)