Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 16:02Anders: På den där tiden var de säkert grymt mycket roligare att se än vad de var på mitten/slutet av 90-talet när de hade sjunkit så lågt att de spelade bakom Fyrishov i Uppsala... 😀 Grym spelglädje på den här plattan i alla fall. 😀
Anders: På den där tiden var de säkert grymt mycket roligare att se än vad de var på mitten/slutet av 90-talet när de hade sjunkit så lågt att de spelade bakom Fyrishov i Uppsala... 😀 Grym spelglädje på den här plattan i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 16:06Jag är sjuk!!! Jag har inte tid!!! Alltså jag har inte feber utan är (L)-sjuk!!! av den värsta sorten!!!
Jag är sjuk!!! Jag har inte tid!!! Alltså jag har inte feber utan är (L)-sjuk!!! av den värsta sorten!!!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 16:12Kärlekssjuk? Hmm. Har aldrig hört termen förut. Vad innebär det mer exakt Emelie?
Kärlekssjuk? Hmm. Har aldrig hört termen förut. Vad innebär det mer exakt Emelie?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 16:54Att det bubblar i magen, att jag inte kan göra ngt utan att tänka på Den personen, att när jag träffar personen drabbas av tunghäfta och går in i saker. helt enkelt beter jag mig annorlunda. Usch jag gillar inte sånt, finns det ngn medecin? Nån som vet?
Att det bubblar i magen, att jag inte kan göra ngt utan att tänka på Den personen, att när jag träffar personen drabbas av tunghäfta och går in i saker. helt enkelt beter jag mig annorlunda. Usch jag gillar inte sånt, finns det ngn medecin? Nån som vet?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 17:46Då är det ju "bara" att fråga, annars kommer du ju bara att fjanta runt som jag vet inte vad.
Sen kan du ju få ett moraliskt dilemma beroende på svaret och ditt agerade utifrån det. (#) Känner igen situationen. Vem sa att livet skulle vara lätt...Edit:
Då är det ju "bara" att fråga, annars kommer du ju bara att fjanta runt som jag vet inte vad.
Sen kan du ju få ett moraliskt dilemma beroende på svaret och ditt agerade utifrån det. (#) Känner igen situationen. Vem sa att livet skulle vara lätt...
Edit:
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 17:58Emelie: Fasen vad trist! Hoppas du har fel om flickvännen. 🙂 Precis som Magnus säger är det väl kanske bättre att fråga och sen veta, även fast du kanske inte får det svar du vill ha... (#)
Jenny: Du har bytt namn! 😀
Smått sjuk, rejält uttråkad och t
Emelie: Fasen vad trist! Hoppas du har fel om flickvännen. 🙂 Precis som Magnus säger är det väl kanske bättre att fråga och sen veta, även fast du kanske inte får det svar du vill ha... (#)
Jenny: Du har bytt namn! 😀
Smått sjuk, rejält uttråkad och t
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:02Magnus: vad observant du är... Ja. "H" som i "Hartzala"; ska betyda "(lilla) hjärtat" på Alsace dialekt. Jag tyckte det var fint så jag lånade det en liten stund. Jag har alltså inte blivit gravid och krävt att killen skulle gifta sig med mig "annars..."
Magnus: vad observant du är... Ja. "H" som i "Hartzala"; ska betyda "(lilla) hjärtat" på Alsace dialekt. Jag tyckte det var fint så jag lånade det en liten stund. Jag har alltså inte blivit gravid och krävt att killen skulle gifta sig med mig "annars..."
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:24Jenny (petit coeur): Japp! Det är BodyBalance jag ska lära mig att instruera. Och med tanke på att det brukar vara en nära religiös upplevelse när jag tränar det själv så är det klart du har rätt. Det kommer nog bli skitskoj. Jag är lite o-pepp på det jus
Jenny (petit coeur): Japp! Det är BodyBalance jag ska lära mig att instruera. Och med tanke på att det brukar vara en nära religiös upplevelse när jag tränar det själv så är det klart du har rätt. Det kommer nog bli skitskoj. Jag är lite o-pepp på det jus
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:26Mats, det spelar ju mindre roll. Ikväll behöver du inte vara pepp på det om du ska dit imorn? Du får väl tänka lite på mig ikväll i stället. 😉
Mats, det spelar ju mindre roll. Ikväll behöver du inte vara pepp på det om du ska dit imorn? Du får väl tänka lite på mig ikväll i stället. 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:29Det är ju sant! 🙂 All right: Ikväll, tankar om Jenny. ((H:)) Imorn, BodyBalance FTW! 😀
Det är ju sant! 🙂 All right: Ikväll, tankar om Jenny. ((H:)) Imorn, BodyBalance FTW! 😀