Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 02:15Jo då, vår är kul. Sålänge man inte tappar badbrallerna, eller surfar på dom med luftmadrassen och råkar åka enda in till land, landar med bröstet i sanden samtidigt som vågen trycker ner luftmadrassen (och mina ben) så man blir dubbelvikt åt fel håll (tä
Jo då, vår är kul. Sålänge man inte tappar badbrallerna, eller surfar på dom med luftmadrassen och råkar åka enda in till land, landar med bröstet i sanden samtidigt som vågen trycker ner luftmadrassen (och mina ben) så man blir dubbelvikt åt fel håll (tä
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 09:40Jag ska nog överleva man får väll surfa på vårna istället och skulle man göra en kullerbytta så är det inte hela världen. (H)
HA så kul hemma i sverige:-)
Jag ska nog överleva man får väll surfa på vårna istället och skulle man göra en kullerbytta så är det inte hela världen. (H)
HA så kul hemma i sverige:-)
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:06kom till fabror bosse"
kom till fabror bosse"
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:16Vem är farbror Bosse? Hur ska han kunna hjälpa mig?
Vem är farbror Bosse? Hur ska han kunna hjälpa mig?
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:21Varför inte göra det enkelt.
Gå och lägg dig. 🙂
Varför inte göra det enkelt.
Gå och lägg dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:22Farbror Bosse har scoutdräkt och en rööööd slickepinne! 😀
Farbror Bosse har scoutdräkt och en rööööd slickepinne! 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:31Lars: Åh, tack för tipset! Det ska jag göra så fort jag har jobbat färdigt, tränat färdigt och städat färdigt hemma. DÅ ska jag lägga mig! 😀
Lars: Åh, tack för tipset! Det ska jag göra så fort jag har jobbat färdigt, tränat färdigt och städat färdigt hemma. DÅ ska jag lägga mig! 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:47http://www.youtube.com/watch?v=vdodnYEiTD4
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:50*ASG*
*ASG*
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:53Jenny 🙂 *kram tillbaks*
Hmmm, känns redan bättre. (t+)
Jenny 🙂 *kram tillbaks*
Hmmm, känns redan bättre. (t+)