Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:09Jag var så trött idag efter att ha kört dubbelpass, så jag råkade ställa mina sista varor i fel korg när jag handlade på vägen hem. Jag stod där och höll i korgen när en man kommer, tittar på mig och frågar "blev det rätt nu?" och jag - glad som en lärka
Jag var så trött idag efter att ha kört dubbelpass, så jag råkade ställa mina sista varor i fel korg när jag handlade på vägen hem. Jag stod där och höll i korgen när en man kommer, tittar på mig och frågar "blev det rätt nu?" och jag - glad som en lärka
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:12Hahaha! Härligt Jenny! Det där gav mig ett tt skratt! (Hjärtligt alltså, inte rått...) 😀
Hahaha! Härligt Jenny! Det där gav mig ett tt skratt! (Hjärtligt alltså, inte rått...) 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:49Mats, jag tror att skratta egentligen är det enda som återstår att göra i såna situationer! 🙂
Mats, jag tror att skratta egentligen är det enda som återstår att göra i såna situationer! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:56Det ligger nåt i det... 🙂
Det ligger nåt i det... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:09Jo, det räcker mer än väl... 😀
Det blev en del att äta. Känner mig som en val med en spärrballong som mage. (#)
Jo, det räcker mer än väl... 😀
Det blev en del att äta. Känner mig som en val med en spärrballong som mage. (#)
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:20Magnus: Vad bra! 🙂 Vem hade kunnat tro att jag hade såna glädjespridartalanger? 😉 Ojdå! Överfull mage är inte så behagligt att ha (tycker jag)... Hoppas det blir bättre snart.
Magnus: Vad bra! 🙂 Vem hade kunnat tro att jag hade såna glädjespridartalanger? 😉 Ojdå! Överfull mage är inte så behagligt att ha (tycker jag)... Hoppas det blir bättre snart.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:24Jenny, du är ett litet lyckopiller... 🙂
Jenny, du är ett litet lyckopiller... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:26Sitter mätt å efter en thaibuffé på andra långgatan nu. Och lyssnar på en liveinspelning av Deep Purple från -70, inspelad i Aachen. De killarna visste hur man flummar ur och jammar på scen. 🙂
http://open.spotify.com/track/13bUURJtgIneZqxqOvcv4S
Sitter mätt å efter en thaibuffé på andra långgatan nu. Och lyssnar på en liveinspelning av Deep Purple från -70, inspelad i Aachen. De killarna visste hur man flummar ur och jammar på scen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:32TT ANDERS! 🙂
Igår körde jag dubbelpass step+aerobics och idag kan jag inte bestämma mig om jag ska köra:
a) 1 h bodytoning + 1 h bodypump
b) 1 h bodycombat + 1 h bodypump
c) bara 1 h bodypump...
TT ANDERS! 🙂
Igår körde jag dubbelpass step+aerobics och idag kan jag inte bestämma mig om jag ska köra:
a) 1 h bodytoning + 1 h bodypump
b) 1 h bodycombat + 1 h bodypump
c) bara 1 h bodypump
...
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 15:57c, så att du får tid att laga lite mat så du tilldogör dig träningen bra också. 🙂
Annars är det väl a, då jag har för mig att du skrev nått om att du inte gillar och stå och slå i luften, som Bodycombat är mest...?
c, så att du får tid att laga lite mat så du tilldogör dig träningen bra också. 🙂
Annars är det väl a, då jag har för mig att du skrev nått om att du inte gillar och stå och slå i luften, som Bodycombat är mest...?