Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:36Gu så söta ni är 🙂 Tack!
Jenny jag garvade:-)
Människor som känner mig vet att jag allt som oftas pratar, ibland mer och ibland lite mindre... När jag kommer nära Han får jag tunghäfta, det kan låta jävligt löjligt (och jag har alltid tyckt att andra
Gu så söta ni är 🙂 Tack!
Jenny jag garvade:-)
Människor som känner mig vet att jag allt som oftas pratar, ibland mer och ibland lite mindre... När jag kommer nära Han får jag tunghäfta, det kan låta jävligt löjligt (och jag har alltid tyckt att andra
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:37Då har vi ett soundtrack till dig nu då Jenny:
http://www.youtube.com/watch?v=WNcQ5VE1vWI
😀Rock on, sweatheart!
Då har vi ett soundtrack till dig nu då Jenny:
😀
Rock on, sweatheart!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:42Anders: Jag trodde du skulle plocka fram den gamla slagdängan "Lilla Hjärtat" med Kärlekens Vampyrer... 😀
Emelie: Helt sant! Det ska bli sjukt kul att se hur mycket mer man kan klara av att pressa sig själv under passen. (Jag är dessutom mycket mer pepp
Anders: Jag trodde du skulle plocka fram den gamla slagdängan "Lilla Hjärtat" med Kärlekens Vampyrer... 😀
Emelie: Helt sant! Det ska bli sjukt kul att se hur mycket mer man kan klara av att pressa sig själv under passen. (Jag är dessutom mycket mer pepp
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:50Haha, skulle jag??? Det är jag alldeles för änglalik för. 🙂
Haha, skulle jag??? Det är jag alldeles för änglalik för. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:04Emelie: Vet exakt vad du menar... Jag var förälskar för "ett tag sen" och när Han frågade nåt eller så, så mumlade jag nåt till svar och blev som en nördig trettonåring igen! Och EFTERÅT kommer man på vad man borde svarat... Eller så funderar man innan på
Emelie: Vet exakt vad du menar... Jag var förälskar för "ett tag sen" och när Han frågade nåt eller så, så mumlade jag nåt till svar och blev som en nördig trettonåring igen! Och EFTERÅT kommer man på vad man borde svarat... Eller så funderar man innan på
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:06Anders: Haha! (t+) Att vara änglalik var ju _mitt_ tänkta svepskäl för att inte länka in den här. Jag får väl hävda att jag är ren som snö istället då... 😀
Anders: Haha! (t+) Att vara änglalik var ju _mitt_ tänkta svepskäl för att inte länka in den här. Jag får väl hävda att jag är ren som snö istället då... 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:16okej, tack Sofie.
Fakta; på facebook står det inte om han är singel elelr inte det står att han "söker"- vänskap, det finns kort på han och hans hjärta (från 2007) då de pussas...
Hm what to say?
okej jag brukar inte följa efter människor och bete mig s
okej, tack Sofie.
Fakta; på facebook står det inte om han är singel elelr inte det står att han "söker"- vänskap, det finns kort på han och hans hjärta (från 2007) då de pussas...
Hm what to say?
okej jag brukar inte följa efter människor och bete mig s
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:23Oooh! Stalker-Emelie! 😀 (Klart det är ok... Nyfiken _ska_ man vara! ;))
Oooh! Stalker-Emelie! 😀 (Klart det är ok... Nyfiken _ska_ man vara! ;))
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:27Okej, låter misstänkt likt att han är osinglad...MEN dock inte 100%. Och det är ju helt okej att kolla upp som du gör... research kallas det. Mycket nyttigt ibland...
Okej, låter misstänkt likt att han är osinglad...MEN dock inte 100%. Och det är ju helt okej att kolla upp som du gör... research kallas det. Mycket nyttigt ibland...
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:30Nu var jag ju tvungen att kolla vad det står på min profil på fejjan, och jag söker ju tydligen _allt_... (H) Meeeeen! Det är inte så länge jag har gjort det, så det behöver inte betyda att han är osingel. Han kanske bara inte har tagit steget att kabla u
Nu var jag ju tvungen att kolla vad det står på min profil på fejjan, och jag söker ju tydligen _allt_... (H) Meeeeen! Det är inte så länge jag har gjort det, så det behöver inte betyda att han är osingel. Han kanske bara inte har tagit steget att kabla u