Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Är det Croft nu? Vilken av dem? Vilken kanal?

Edit: oK, liiiite avundsjuk är jag att du har barn att myspysa med. Men bara lite. 😉

Men... Ska vi verkligen kolla på det?!! Vad är det du läste igen?

Ja, inte att jag skulle kolla på en bra film eller kolla på film. Ja sa titta på fröken Croft... ;)Himla skillnad.

Boken som jag håller på att ta mig igenom nu är Tandoori Älgen.

Men herregud vad ni har tjötat på den tiden jag har varit upptagen... 😀 Ehm... Jag blandar mig inte i diskussionen om de sociala problemen känner jag... ( sustainability! (V)) Så länge jag får dricka rödvin om 100 år och känna kärlek till världen och för

Kärlek på distans är väl inga problem? Det är väl först vid närkontakt som problemen börjar uppstå?? 😉

Vi kommer säkert att ha helt andra sociala strukturer om 100 år. Det nuvarande FOLKHEMMET grundades i en annan tid, av en annan generation som had

Aaaaah, Magnus! Du är den ende av oss som är lite verklighetsförankrad ikväll (OMG!!! ÄR DU NYKTER!!! :O)... Är boken bra? Är Croft snygg nog åt dig? Jag tycker hennes läppar ser lite småbizarra ut, men det är väl inte DEM som drar åt sig blicken... 😉

M

Nope Jenny, inga barn. Jag bara surfar runt i livet helt oförhappandes och tycker saker.

Har du? Eller finns det nån annan anledning till att du funderar på vad som händer om 100 år?

Andreas: hehe... Låter bra. Nä, jag har inga egna heller. Men jag har en sjuhelvetes massa syskonbarn... Räknas det? 😉 Måste man ha egna barn för att bry sig om framtiden? Kan man inte vara orolig för kommande generationer oavsett?

Tjenare Jenny, Kul att ngn från Old school gänget e kvar iaf(samt bruse och Jessy) 😀
Vad göres i Swe en kväll som denna? Själv blir det frukost om ca en halvtimme och sen får det bli lite plugg.

Hjärtat: Jo, jag skulle dricka 2.8, men det hade jag ju inga hemma... Sen var det "nån" som började diskutera saker som krävde rödvin... *skyller allt på denna nån istället* 😉