Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:24Vad konstigt att de sista tre meddelanden i den här tråden markerades som olästa... De är från den 14:e och jag har ju läst ikapp... *förvirrad*
Vad konstigt att de sista tre meddelanden i den här tråden markerades som olästa... De är från den 14:e och jag har ju läst ikapp... *förvirrad*
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:38(t+)
😀
(t+)
😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 November 2009, 16:50Snyft buhää.... jag har bara 21 dagars semester kvar...
Snyft buhää.... jag har bara 21 dagars semester kvar...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:00I år?
Är du galen människa! Gör av med den. Basta!
I år?
Är du galen människa! Gör av med den. Basta!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:01Håller med Johanna!
Håller med Johanna!
Quote from Rasmus Olsson on 17 November 2009, 17:13Och i januari får jag 34 till.
Och i januari får jag 34 till.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:20Du kanske kan tänka dig att ge bort några dagar till mig...? För jag har inga kvar. 🙁
Du kanske kan tänka dig att ge bort några dagar till mig...? För jag har inga kvar. 🙁
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:24Bruse har du inte vett på att använda dem så kanske det räcker med 2 veckor/år för dig.
Jag kan också tänka mig att ta av dina 3 veckor så att systemet på det stora hela balanseras. 😀
Skall vi kan dela på dem Emelie?
Edit
Vi kan nog ta ett en vecka v
Bruse har du inte vett på att använda dem så kanske det räcker med 2 veckor/år för dig.
Jag kan också tänka mig att ta av dina 3 veckor så att systemet på det stora hela balanseras. 😀
Skall vi kan dela på dem Emelie?
Edit
Vi kan nog ta ett en vecka v
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:26Själv brukar jag få tigga till mig förskottssemester eller obetald tjänstledighet.
Själv brukar jag få tigga till mig förskottssemester eller obetald tjänstledighet.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:28Ja, det blir väl nåt sånt för mig i jul också. Ska bara ta 3 dagar som det ser ut, vet inte hur många jag samlat på mig än. Men å andra sidan borde jag ha lite övertid att kompa med... Det visar sig!
Vad ska ni göra över jul-nyår förresten?
Ja, det blir väl nåt sånt för mig i jul också. Ska bara ta 3 dagar som det ser ut, vet inte hur många jag samlat på mig än. Men å andra sidan borde jag ha lite övertid att kompa med... Det visar sig!
Vad ska ni göra över jul-nyår förresten?