Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:13Helt ok, ni kan få bo på balkongen 😉
Helt ok, ni kan få bo på balkongen 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:14ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH Svalbard!! Det står på min resmålslista! Dock inte så mycket ur skidåkningssynpunkt, mer en naturupplevelse!
Nu blev jag riktigt avundsjuk!
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH Svalbard!! Det står på min resmålslista! Dock inte så mycket ur skidåkningssynpunkt, mer en naturupplevelse!
Nu blev jag riktigt avundsjuk!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:20avpolleterad
*går och brygger kaffe i stället*
avpolleterad
*går och brygger kaffe i stället*
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:20Det är inte förrän i april så det dröjer, men jag är så himla glad åt det redan nu.
Det är inte förrän i april så det dröjer, men jag är så himla glad åt det redan nu.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:48Apkool! Svalbard Skimarathon (t+)
På nåt sätt tror jag du löste hela logistik-knuten dessutom...Anna G kommer med dig o vips är hennes chalet i Schweiz ledigt till Håkan och hans två kompisar (avstår från skämt vs Head här).
Apkool! Svalbard Skimarathon (t+)
På nåt sätt tror jag du löste hela logistik-knuten dessutom...Anna G kommer med dig o vips är hennes chalet i Schweiz ledigt till Håkan och hans två kompisar (avstår från skämt vs Head här).
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:07Håkan: avpolleterad??? Gör det ont? Smakar det tt??
*förvirrad*
Mitt chalet... nja, men i april bör det vara finfint på balkongen iaf en solig dag 😛
Håkan: avpolleterad??? Gör det ont? Smakar det tt??
*förvirrad*
Mitt chalet... nja, men i april bör det vara finfint på balkongen iaf en solig dag 😛
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:12Endorfiner... vad skulle vi göra utan dem?? (H:)
Har haft två cykelklasser på två dagar där nu, och det har verkligen lossnat för mig nu. Idag bad de mig till och med att komma tillbaka på fler klasser, trots att jag bara vickar där. En rätt så speciell k
Endorfiner... vad skulle vi göra utan dem?? (H:)
Har haft två cykelklasser på två dagar där nu, och det har verkligen lossnat för mig nu. Idag bad de mig till och med att komma tillbaka på fler klasser, trots att jag bara vickar där. En rätt så speciell k
Quote from Rasmus Olsson on 17 November 2009, 21:14Härligt Anders!
Härligt Anders!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:15Gôtt jobbat! (t+)
Gôtt jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:19Grattis!!
Grattis!!