Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:33Magnus: Anna har varit singel i... En vecka och jag har varit singel i... Ja. Du kanske fattar vart jag vill komma?
Sofie: du är för rolig! Vet du inte ens vad du själv menar? Du får sluta dricka, tjejen! 😉
Magnus: Anna har varit singel i... En vecka och jag har varit singel i... Ja. Du kanske fattar vart jag vill komma?
Sofie: du är för rolig! Vet du inte ens vad du själv menar? Du får sluta dricka, tjejen! 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:34Jo, men först tänkte jag: Åh, vad skönt att vara hemma...
Men sen tänkte jag: Fan...skulle vart nice med sällskap ändå!
Och då: blev det inte lika roligt längre!Nä, ska kanske _börja_ dricka stället?
Jo, men först tänkte jag: Åh, vad skönt att vara hemma...
Men sen tänkte jag: Fan...skulle vart nice med sällskap ändå!
Och då: blev det inte lika roligt längre!
Nä, ska kanske _börja_ dricka stället?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:36Jaaaa!!!...... 😀 eller... Nääää... Vad säger du? Börja dricka är väl inget bra?
Jaaaa!!!...... 😀 eller... Nääää... Vad säger du? Börja dricka är väl inget bra?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:36Nähä, det hade jag ingen aaaaning om.... 😉
Vet vad du menar, det är lite tomt hemma ibland.
Nähä, det hade jag ingen aaaaning om.... 😉
Vet vad du menar, det är lite tomt hemma ibland.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:39Sofie: Skönt att se nån tar till sig mina visdomsord... Som jag glatt har stulit från nån annan! :D(t+)
Sofie: Skönt att se nån tar till sig mina visdomsord... Som jag glatt har stulit från nån annan! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:39O här finns ingen Mr Right som gör mig sällskap ikväll heller.
Får väl återgå till min raggsocks-stickning...
O här finns ingen Mr Right som gör mig sällskap ikväll heller.
Får väl återgå till min raggsocks-stickning...
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:42Äsch. Det går över... Man kan inte vara glad och nöjd varje dag.
Äsch. Det går över... Man kan inte vara glad och nöjd varje dag.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:46Vad är det du säger Mats, var det inte DU som myntade uttrycket!?
lyfter upp hakan från lvet
Vad är det du säger Mats, var det inte DU som myntade uttrycket!?
lyfter upp hakan från lvet
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:49Sofie: Jag förstår att det här omkullkastar hela din bild av mig, men det är faktiskt sant. Jag myntade i-n-t-e det uttrycket... 🙁 😉
Sofie: Jag förstår att det här omkullkastar hela din bild av mig, men det är faktiskt sant. Jag myntade i-n-t-e det uttrycket... 🙁 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:52Mats: Och det säger du nu när jag är ensam och bräcklig! *darr på läppen* vad ska du säga härnäst; att tomten inte finns eller!? Eller tandfen, den där heta hunken som vill laga mat till mig eller påskharen inte heller finns!? Nää... Det trodde jag inte o
Mats: Och det säger du nu när jag är ensam och bräcklig! *darr på läppen* vad ska du säga härnäst; att tomten inte finns eller!? Eller tandfen, den där heta hunken som vill laga mat till mig eller påskharen inte heller finns!? Nää... Det trodde jag inte o