Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:53spänningen börjar bli tät här *smyger ut*
spänningen börjar bli tät här *smyger ut*
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:55Nä, Jenny. Jag är bara så jäklarns uttråkad. Vad då, MÄRKS det!? Jag har ju bara varit hemma hela dagen på mina 22 kvm utan tv. Jag börjar inte alls bli konstig...
Nä, Jenny. Jag är bara så jäklarns uttråkad. Vad då, MÄRKS det!? Jag har ju bara varit hemma hela dagen på mina 22 kvm utan tv. Jag börjar inte alls bli konstig...
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:58Sofie: Tyvärr, jag försöker att bara krossa en illusion per dag, men fråga mig igen imorn. (H)
Sofie: Tyvärr, jag försöker att bara krossa en illusion per dag, men fråga mig igen imorn. (H)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 20:59Nä, tror jag skippar det.
Nä, tror jag skippar det.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:01Sofie: Nä, jag vet inte vad jag hade gjort i ditt ställe faktiskt... Kanske sprungit runt kvarteret en miljon gånger eller smygit i buskarna på jakt efter... Jag menar... Sprungit. Jag hade sprungit mycket tror jag!
Edit: stavfel
Sofie: Nä, jag vet inte vad jag hade gjort i ditt ställe faktiskt... Kanske sprungit runt kvarteret en miljon gånger eller smygit i buskarna på jakt efter... Jag menar... Sprungit. Jag hade sprungit mycket tror jag!
Edit: stavfel
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:03Varför ringer min pappa alltid när det bara är 15 min kvar tills butiken stänger? Nu har de stängt och ölen är slut. (#)
Edit: och ibland undrar jag över hur jag ska tolka den här typen av svar:
- "Åh, hej pappa! Hur kommer det sig att du ringer på en o
Varför ringer min pappa alltid när det bara är 15 min kvar tills butiken stänger? Nu har de stängt och ölen är slut. (#)
Edit: och ibland undrar jag över hur jag ska tolka den här typen av svar:
- "Åh, hej pappa! Hur kommer det sig att du ringer på en o
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:05Det är föräldrars privilegium att ringa när det är olämpligt... 🙂
Det är föräldrars privilegium att ringa när det är olämpligt... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:08Magnus: Ja, beskriv gärna in i minsta detalj för mig... (#)
Mats: Privilegium och privilegium... Är inte MITT privilegium att få dricka öl när jag är sugen? (#)
Magnus: Ja, beskriv gärna in i minsta detalj för mig... (#)
Mats: Privilegium och privilegium... Är inte MITT privilegium att få dricka öl när jag är sugen? (#)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:10Jenny: Jo. 😀
Jenny: Jo. 😀
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:14Du gå sakta bort till ölskåpet. Tittar på flaskorna, inget som riktigt lockar. Då plötsligt slår det dig, kylskåpet. Jag har ju en _kall_ liggande i kylen.
🙂
Du gå sakta bort till ölskåpet. Tittar på flaskorna, inget som riktigt lockar. Då plötsligt slår det dig, kylskåpet. Jag har ju en _kall_ liggande i kylen.
🙂