Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:40Ja, jo...jag har ju varit hemma i 2 dar nu och är som sagt "LITE" uttråkad... Just denna är väl nåt/några år gammal. Var blond dessutom...så inte så konstigt att du inte känner igen mig från de nyare korten. 😉
Ja, jo...jag har ju varit hemma i 2 dar nu och är som sagt "LITE" uttråkad... Just denna är väl nåt/några år gammal. Var blond dessutom...så inte så konstigt att du inte känner igen mig från de nyare korten. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2009, 21:41Har dom blivit längre, de gamla korten?
Har dom blivit längre, de gamla korten?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:44Öh, fattar inte?
Nu ändrar igen bara därför att! :p
Öh, fattar inte?
Nu ändrar igen bara därför att! :p
Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2009, 21:47Den såg ju frisk ut.
Den såg ju frisk ut.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:48Magnus: Gör det. Drick en öl också när du ändå är igång. Själv är jag varken sugen på öl, bad eller nåt annat för den delen. *spanar vidare in mc nasty... Eller vad han nu heter - who cares?*
Magnus: Gör det. Drick en öl också när du ändå är igång. Själv är jag varken sugen på öl, bad eller nåt annat för den delen. *spanar vidare in mc nasty... Eller vad han nu heter - who cares?*
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:49Ja, precis så frisk som jag känner mig! (H)
Eller hur var det nu...? (#)
Ja, precis så frisk som jag känner mig! (H)
Eller hur var det nu...? (#)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:08Heeej på er!! Finns tillräckligt med endorfiner här för att dela med mig! Först 75 minuter underbar box!! Hade så jäkla mkt energi idag, så min stackars kollega kommer förmodligen inte kunna skriva på sitt tangentbord i morrn. Eller vad säger du Niklas? O
Heeej på er!! Finns tillräckligt med endorfiner här för att dela med mig! Först 75 minuter underbar box!! Hade så jäkla mkt energi idag, så min stackars kollega kommer förmodligen inte kunna skriva på sitt tangentbord i morrn. Eller vad säger du Niklas? O
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 08:13Anders... (har precis stigit upp, så det _kan_ vara min hjärna som lurar mig men) du är medveten om att det där kan misstolkas på många sätt va? Det är inte bara av träning man får endorfiner nämligen (har jag för mig i alla fall), men tack för inbjudan i
Anders... (har precis stigit upp, så det _kan_ vara min hjärna som lurar mig men) du är medveten om att det där kan misstolkas på många sätt va? Det är inte bara av träning man får endorfiner nämligen (har jag för mig i alla fall), men tack för inbjudan i
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:08Hehe, ta dig till Göteborg bara, så löser vi endorfinerna. 😉
Hehe, ta dig till Göteborg bara, så löser vi endorfinerna. 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:39Varför ser jag en ormgrop framför mig? ;P
Varför ser jag en ormgrop framför mig? ;P