Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 22:42Aadu: Jag har läst m-y-c-k-e-t noga t.o.m. Av en oerhörd respekt för de människor som har uttryckt sina tankar och åsikter på ett väldigt fint och öppenhjärtigt sätt har jag satt spam-förbud på mig själv i de trådarna ikväll. Jag har till exempel inte kom
Aadu: Jag har läst m-y-c-k-e-t noga t.o.m. Av en oerhörd respekt för de människor som har uttryckt sina tankar och åsikter på ett väldigt fint och öppenhjärtigt sätt har jag satt spam-förbud på mig själv i de trådarna ikväll. Jag har till exempel inte kom
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:12Nu har jag storstädat och gjort fint, har pannkakor på G och trodde att känslan av nöjdhet och mys skulle infinna sig... Men nupp... Ingenting. Nåt är definitivt fel. (#)
Nu har jag storstädat och gjort fint, har pannkakor på G och trodde att känslan av nöjdhet och mys skulle infinna sig... Men nupp... Ingenting. Nåt är definitivt fel. (#)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:14Men neeeeeeeeeeeej 🙁 det kanske kommer med första tuggan av pannkakorna?
Men neeeeeeeeeeeej 🙁 det kanske kommer med första tuggan av pannkakorna?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:20Nä. Det hände inget mer då mer än att jag blev gråtfärdig... Men, det går över! *klämmer fram ett tillgjort leende*
Nä. Det hände inget mer då mer än att jag blev gråtfärdig... Men, det går över! *klämmer fram ett tillgjort leende*
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:22Kram!!
Kram!!
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:30*kram*
Det kanske är en sådan här dag???http://open.spotify.com/track/7o5jS54xQhWcloZ8wBXgxO
http://www.youtube.com/watch?v=RsqhYGhkyrc&feature=fvst
*kram*
Det kanske är en sådan här dag???
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:45Jag vet inte. Jag känner mig helt känslomässigt avdomnad... Ibland undrar jag om jag kommer att kunna känna som det kändes innan när jag kände nåt.
Jag vet inte. Jag känner mig helt känslomässigt avdomnad... Ibland undrar jag om jag kommer att kunna känna som det kändes innan när jag kände nåt.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:50Åh kram Jenny!!! Jag känner igen känslan, och den är hemsk! Dock är det nu för mig bara ca två veckor sedan...
Men jag vill tro på att vi kan Jenny! För känslan att älska nån villkorslöst är underbar...
Edit: ---
Edit igen: hittade Anne Linnets versio
Åh kram Jenny!!! Jag känner igen känslan, och den är hemsk! Dock är det nu för mig bara ca två veckor sedan...
Men jag vill tro på att vi kan Jenny! För känslan att älska nån villkorslöst är underbar...
Edit: ---
Edit igen: hittade Anne Linnets versio
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 20:09Låter nästan lite som en släng av depression :-(. Har varit nere och trampat ganska djupt i det träsket en gång för ganska många år sedan. Men det var lite speciella omständigheter och jag var ung och dum. Är lite klokare nuförtiden tack och lov, en förde
Låter nästan lite som en släng av depression :-(. Har varit nere och trampat ganska djupt i det träsket en gång för ganska många år sedan. Men det var lite speciella omständigheter och jag var ung och dum. Är lite klokare nuförtiden tack och lov, en förde
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 20:43http://www.youtube.com/watch?v=9pXxuMyV87s&feature=related