Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

En liten kvallsfundering sahar fran jobbet (ids inte ga hem, det ar ensamt dar... sa jag jobbar langre istallet):

Det ar ett himla tjat pa alla att man gar upp om man borjar trana for att muskler vagre mer an fett.... Men hur mycket muskler (i vikt) kan

Anna, du behöver inte oroa dig ett önblick för att gå upp i vikt för att du börjar styrketräna. Det händer inte över en natt. Kanske kan det handla om några hundra gram på en månad. Det försvinner ju lätt i fett på samma tid. Skulle det bli ett verkli

Men, jag skulle ha fortydligat: jag oroar mig inte alls for det, jag bara undrar...... Alla andra tjatar och oroar sig och jag skulle vilja se siffror...

Edit: Tack, jag vet mycket val sammanhanget mellan densitet, volym och vikt...

Det är väldigt individuellt och kan variera rätt mycket. Men säg att en kille kanske kan öka muskelmassan med 5 kg på ett år om han gör allting rätt. För en tjej är det nog typiskt sett en bit mindre, säg 3 kg kanske. Kan säkert variera individuellt me

Har inget att hänvisa till här, men vad vi fick lära oss på anatomi/fysiologi-kursen jag blev ivägskickad på via gymmet, så är 3kg på ett år när taket vad kroppen kan bygga på naturlig väg. Naturligtvis finns individuella skillnader beroende på dna och så

Varför kan man inte regga "julfest" som träningspass? Det om nåt är väl ansträngande? *funderar* 🙂

åhhhh!!!! det är människor i personalhuset, ser ut som de tar in en gran (#) ... vad ska de göra med inomhus? kokar dom soppa på en sån? 😉

Kokar säkert sprit av granen.....

Hade en kort chat med min systers kompis son, som är kanske runt 11 år. Han berättade att han fått trummor nu, så efter lite utbytta meningar berättar han att bandet han spelar i heter "Mortal Death"... Naturligtvis kunde jag inte låta bli att fråga "men.

Nu tycker jag att du var lite väl vuxentråkig Jenny. Coolare bandnamn kan knappast en flock 11 åriga grabbar(?) ha.

Hoppas att din syster har ett stort hus..