Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Björn: Vuxentråkig. Check. ;P

Mortal Death! Ett görcoolt bandnamn! Min brorsas son spelade i ett som hette
Disnyland in dark. Ganska coolt med. Sedan lär det finnas ett punkband i Lerum som heter: Trach Continent Motherfuckers. Dom är veganer, sägs det.

Aadu,
och vi vet ju alla hur arga veganerna är

😉

Vegan: Fornnordiskt ord för "dålig jägare"

Tycker det varit dåligt med svammel i singeltrådarna sista dagarna, var håller ni hus?? Ni är väl inte ute och ser er om i den riktiga världen utanför cybern!?

Det är ju underbart att gymnasieskolan som huserar i samma hus som vi gör har julavslutning med liveframträdanden. Vad som är mindre underbart är att trubadurerna tycker att det är en underbar idé att sjunga "Fredagsmys" och låta eleverna sjunga med. (#)

Edit: Ninja was here.

Hyfsat kallt om julsnapsen är en trögflytande vätska med ischok i. Undra om det kommer att bränna i halsen av alkoholen eller köldskadorna??? 😉

Det är bara att testa Magnus! Glöm inte att göra en utvärdering. Nu ska jag stiga av tåget.

FAN FAN FAN!!!!

Brorsan som skulle kommit med flyg igår (blev inställt) och blev ombokad till idag kommer inte idag heller. Flyget inställt IGEN!!

Just ny känns det som om allt som är av verkligt värde går fel. Med start dagen jag blev singel.....

Fan,