Quote from Fredric Lagerström on 27 December 2009, 18:21*applåderar och nickar leende* 😉
*applåderar och nickar leende* 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:25Vilken underbar tråd detta var! Härligt... 😀
Vilken underbar tråd detta var! Härligt... 😀
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:26Jag överlevde. Glömde dock en grej som skulle ner :(( typiskt!
Kvar att göra:
* dammsuga (bör man nog egentligen inte göra en söndag i Schweiz i hyreshus, så jag kan kanske skjuta på det. Jessie: var det du som hade det där trevliga motto:t om morndagen
Jag överlevde. Glömde dock en grej som skulle ner :(( typiskt!
Kvar att göra:
* dammsuga (bör man nog egentligen inte göra en söndag i Schweiz i hyreshus, så jag kan kanske skjuta på det. Jessie: var det du som hade det där trevliga motto:t om morndagen
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:29Absolut! Så här ser det mottot ut:
Gör inte idag det du kan göra sämre och mer panikartat imorn.
Absolut! Så här ser det mottot ut:
Gör inte idag det du kan göra sämre och mer panikartat imorn.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:33Bra, då kommer dte vara lite barr kvar efter granen mao. Det klarar jag.
Att göra idag:
*kablar
Bra, då kommer dte vara lite barr kvar efter granen mao. Det klarar jag.
Att göra idag:
*kablar
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:06Har precis kommit innanför dörren till min lägenhet efter några dagar i Skåne... Den hemska instängda luften fyllde mina lunr och drog in en stor portion melankoli och depp med sig... Nu har jag öppnat alla fönster och alla dörrar på vid gavel, satt på mi
Har precis kommit innanför dörren till min lägenhet efter några dagar i Skåne... Den hemska instängda luften fyllde mina lunr och drog in en stor portion melankoli och depp med sig... Nu har jag öppnat alla fönster och alla dörrar på vid gavel, satt på mi
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:07Jenny: (t+) (t+) (t+)
Edit: men kasta inte ut dammsugaren. den gör iaf inte mig lycklig, men är bra att ha då och då.....
Jenny: (t+) (t+) (t+)
Edit: men kasta inte ut dammsugaren. den gör iaf inte mig lycklig, men är bra att ha då och då.....
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 20:12Jenny, bra där. Jag städar också bort allt gammalt dret.
Jenny, bra där. Jag städar också bort allt gammalt dret.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:13Jenny: Bra gjort tjejen! (t+) 🙂
Jenny: Bra gjort tjejen! (t+) 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 20:14Fasen, jag städar för dåligt märker jag.
Fasen, jag städar för dåligt märker jag.