Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:40Vad trist, Anna.
Hoppas det löser sig.
Vad trist, Anna.
Hoppas det löser sig.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:55Lösning finns på det mesta, det kallas pengar....
Trött på detta nu. Varför bry sig när det ändå bara går snett??
Lösning finns på det mesta, det kallas pengar....
Trött på detta nu. Varför bry sig när det ändå bara går snett??
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 02:45App, app app, med den inställningen riskerar du att lägga beslag på min plats som ständig sekreterare i singelgruppen... 😉
App, app app, med den inställningen riskerar du att lägga beslag på min plats som ständig sekreterare i singelgruppen... 😉
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 07:16Bättre nu, men inställningen ligger och gror.... verkar väldigt mycket enklare så!
Bättre nu, men inställningen ligger och gror.... verkar väldigt mycket enklare så!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 15:27Ligger på soffan och lider svårt av tunga ben, att det kan varaeb sån skillnad mellan 10 och 15 km 🙂 men skönt var det!
Har gjort:
*diskat
*plockat undan i badrummet
*plockat undan i sovrummet
*startat en maskin tvätt
*samlat ihop julpyntet på matborde
Ligger på soffan och lider svårt av tunga ben, att det kan varaeb sån skillnad mellan 10 och 15 km 🙂 men skönt var det!
Har gjort:
*diskat
*plockat undan i badrummet
*plockat undan i sovrummet
*startat en maskin tvätt
*samlat ihop julpyntet på matborde
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:29Ska ner i källaren nu, källare är farliga platser, man vet aldrig vad som gömmer sig där. Det finns monster i hörnen!
På återseende. Kanske...
Resumé efter mornens pass: jag vill ha en Garmin Forerunner 305!! Nu! (H)
Ska ner i källaren nu, källare är farliga platser, man vet aldrig vad som gömmer sig där. Det finns monster i hörnen!
På återseende. Kanske...
Resumé efter mornens pass: jag vill ha en Garmin Forerunner 305!! Nu! (H)
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:36Anna G:
Jaga tyckte att det var ett underbart inlägg.. 🙂Hör gärna av dig här igen efter turen till källaren, man vet ju aldrig! 😉
Anna G:
Jaga tyckte att det var ett underbart inlägg.. 🙂
Hör gärna av dig här igen efter turen till källaren, man vet ju aldrig! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 17:37Anna, min mor får inte gå ned i källaren själv. Hon har Alzheimers, så hon hinner glömma hur hon kom dit och hittar inte upp igen. Så passa dig!
Anna, min mor får inte gå ned i källaren själv. Hon har Alzheimers, så hon hinner glömma hur hon kom dit och hittar inte upp igen. Så passa dig!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:38Joo, jag trodde jag hade lyckats lägga beslag på en billig FR 305 på Tradera. Ett "köp direkt" pris på 1000 spänn, klart jag slog till....
Dagen efter(igår) fick jag mail från Tradera, som uppmanade mig att inte fullfölja affären med den säljaren.Tur
Joo, jag trodde jag hade lyckats lägga beslag på en billig FR 305 på Tradera. Ett "köp direkt" pris på 1000 spänn, klart jag slog till....
Dagen efter(igår) fick jag mail från Tradera, som uppmanade mig att inte fullfölja affären med den säljaren.
Tur
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:13Vad duktig du är Anna! (t+)
Jag har bara gjort en sak på din lista, diskat, och det bestod mest av att köra i gång diskmaskinen så det kan jag inte få applåder för.
Vad duktig du är Anna! (t+)
Jag har bara gjort en sak på din lista, diskat, och det bestod mest av att köra i gång diskmaskinen så det kan jag inte få applåder för.