Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:29Har du JÄTTEtunna väggar i lägenheten?? *fundersam*
Har du JÄTTEtunna väggar i lägenheten?? *fundersam*
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:32Anna: Nä, jag har bara ett rum och kök. Det närmaste jag kommer till "privacy" är att dra en gardin mellan min sovalkov och vardagsrummet. Eller gå och sova i köket/badrummet. 😉
Edit: de pussas inte _hela_ tiden, men det är svårt att missa när de gör d
Anna: Nä, jag har bara ett rum och kök. Det närmaste jag kommer till "privacy" är att dra en gardin mellan min sovalkov och vardagsrummet. Eller gå och sova i köket/badrummet. 😉
Edit: de pussas inte _hela_ tiden, men det är svårt att missa när de gör d
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:39Ah, så du har alltså besök? *utomordentligt blond idag*
Ah, så du har alltså besök? *utomordentligt blond idag*
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:40Anna: Jaha... Hmm. Jag var nog otydlig. Min pappa är här med sin respektive t.o.m. den 3:e . 🙂
Anna: Jaha... Hmm. Jag var nog otydlig. Min pappa är här med sin respektive t.o.m. den 3:e . 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:43Ah, finkänsligheten ja..... fattar 😉
Ah, finkänsligheten ja..... fattar 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:46Anna: Vänta bara tills jag har hittat nån att hångla med, då kommer jag inte att vara nådig! 😉
Anna: Vänta bara tills jag har hittat nån att hångla med, då kommer jag inte att vara nådig! 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 22:16Själv har jag precis läst om snökaoset som vi i västerbotten har drabbats av... Jo ni läste rätt. Snö kaos i norr...60-80cm det senaste dygnet. (Men inga trafikolyckor ändå tack och lov) Imorse såg man 100 meter framför sig. Max för det vräkte ned.
Men b
Själv har jag precis läst om snökaoset som vi i västerbotten har drabbats av... Jo ni läste rätt. Snö kaos i norr...60-80cm det senaste dygnet. (Men inga trafikolyckor ändå tack och lov) Imorse såg man 100 meter framför sig. Max för det vräkte ned.
Men b
Quote from Daniel von Schantz on 30 December 2009, 11:09Men....det är väl bra! Vem vill ha de rädda pojkarna...inte jag i alla fall.....jag vill ha dem som tål en jäkla massa 🙂
Men....det är väl bra! Vem vill ha de rädda pojkarna...inte jag i alla fall.....jag vill ha dem som tål en jäkla massa 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 11:58Fast jag är lite nyfiken på vad alla dessa pojkar skulle vara rädda för?
Fast jag är lite nyfiken på vad alla dessa pojkar skulle vara rädda för?
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 11:59Nä dåliga flickor är inte det sämsta. (H)
Nä dåliga flickor är inte det sämsta. (H)