Quote from Daniel von Schantz on 30 December 2009, 12:05Jenny...du verkar ha en hel del attityd och det kanske skrämmer många....men jag vet massor av killar som tycker det är riktigt rikitgt lockande 🙂
Dåliga flickor....finns det 😉
Jenny...du verkar ha en hel del attityd och det kanske skrämmer många....men jag vet massor av killar som tycker det är riktigt rikitgt lockande 🙂
Dåliga flickor....finns det 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 13:08Äh, det är bara för att många killar (nej, inte alla) blir rädda när det är en tjej som har lite temperament. För blir man arg, ledsen, glad, frustrerad, lycklig, osv, så kräver det lite "motstånd". Nån som balanserar ut en... Och jag får för mig att de f
Äh, det är bara för att många killar (nej, inte alla) blir rädda när det är en tjej som har lite temperament. För blir man arg, ledsen, glad, frustrerad, lycklig, osv, så kräver det lite "motstånd". Nån som balanserar ut en... Och jag får för mig att de f
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 14:02Sofie: Pfffttttt! på att vi tjejer vill ha okomplicerade män!? Vad skulle vi då förändra? (H)
Personligen blir jag tyvärr dessutom bara elak om jag träffar nån som är för snäll eller för menlös (är inte snäll och menlös synonomer förresten? 😉 ) så det f
Sofie: Pfffttttt! på att vi tjejer vill ha okomplicerade män!? Vad skulle vi då förändra? (H)
Personligen blir jag tyvärr dessutom bara elak om jag träffar nån som är för snäll eller för menlös (är inte snäll och menlös synonomer förresten? 😉 ) så det f
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2009, 14:28Sofie, vem vill ha en nickedocka, en jasägare? Det ska va lite tuggmotstånd, lite temperament, och en del utmaningar.
Sofie, vem vill ha en nickedocka, en jasägare? Det ska va lite tuggmotstånd, lite temperament, och en del utmaningar.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 18:08Jag menar inte att okomplicerad är samma sak som mesig! Mucho importante... Jag vill INTE INTE INTE ha en mes, det är jag för bossig för. Har haft det så i fem år och tröttnade, det är mycket mer "spännande" med nån som tänker annorlunda och står för det.
Jag menar inte att okomplicerad är samma sak som mesig! Mucho importante... Jag vill INTE INTE INTE ha en mes, det är jag för bossig för. Har haft det så i fem år och tröttnade, det är mycket mer "spännande" med nån som tänker annorlunda och står för det.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 18:26Shit, har vi inte redan diskuterat det här förut liksom?
Shit, har vi inte redan diskuterat det här förut liksom?
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2009, 18:54Sofie: ja!
Sofie: ja!
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 20:29Sorry Sofie, men om du ska sätta etiketten okomplicerad på en snubbe som ska dejta en kvinna med egen vilja, då betyder det nog per definition att killen måste vara en menlös vindflöjel. Annars får du två personer i ett förhållande med olika åsikter och d
Sorry Sofie, men om du ska sätta etiketten okomplicerad på en snubbe som ska dejta en kvinna med egen vilja, då betyder det nog per definition att killen måste vara en menlös vindflöjel. Annars får du två personer i ett förhållande med olika åsikter och d
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 23:12Läste en bok för ett tag sen där det bland annat togs upp det där med att man "smittas av" personer som man umgås med. Kommer inte ihåg vad boken heter tyvärr, men den var definitivt tänkvärd. Det fick mig hursomhelst att tänka på hur korkat det egentlige
Läste en bok för ett tag sen där det bland annat togs upp det där med att man "smittas av" personer som man umgås med. Kommer inte ihåg vad boken heter tyvärr, men den var definitivt tänkvärd. Det fick mig hursomhelst att tänka på hur korkat det egentlige
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 23:39Men en singel- tråd handlar väl inte om att ragga eller hitta ngn just här? En singel- tråd är till för singlar- som får diskutera vad de vill.
Om man hittar ngn här, ok, bra men det är väl inte syftet???
Jag är nöjd med att var singel, skanar ngn ibland
Men en singel- tråd handlar väl inte om att ragga eller hitta ngn just här? En singel- tråd är till för singlar- som får diskutera vad de vill.
Om man hittar ngn här, ok, bra men det är väl inte syftet???
Jag är nöjd med att var singel, skanar ngn ibland