Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 23:45Nä, det var inte riktigt så jag tänkte. Det som boken tog upp var "smittofenomenet" som uppstår när människor umgås med varandra, som t.ex. om jag aldrig tränar men börjar komma i kontakt med nån som tränar mycket, kommer jag så småninm att smittas själv
Nä, det var inte riktigt så jag tänkte. Det som boken tog upp var "smittofenomenet" som uppstår när människor umgås med varandra, som t.ex. om jag aldrig tränar men börjar komma i kontakt med nån som tränar mycket, kommer jag så småninm att smittas själv
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 23:51Haha, ibland känns ni så härligt bittra 😀
Haha, ibland känns ni så härligt bittra 😀
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 23:52Jag är inte bitter... Jag är för tillfället bara trött på att inte kunna sova.
Jag är inte bitter... Jag är för tillfället bara trött på att inte kunna sova.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 00:10"Sova på en spikmatta? Ska det verkligen göra det lättare att sova. Ja, enligt tillverkaren ger de 6000 akupressurpiggarna i Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning."
Ja, men om TILLVERKAREN säger
"Sova på en spikmatta? Ska det verkligen göra det lättare att sova. Ja, enligt tillverkaren ger de 6000 akupressurpiggarna i Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning."
Ja, men om TILLVERKAREN säger
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 00:27Är lite småskeptisk till spikmattan. Hade kanske kunna köpa alla de effekter som den ska ge, om jag inte hade sett reportaget om killen som hade "kommit på" fenomenet. Det kan hända att det är sedan tidigare känt att en spikmatta (som förmodligen kommer å
Är lite småskeptisk till spikmattan. Hade kanske kunna köpa alla de effekter som den ska ge, om jag inte hade sett reportaget om killen som hade "kommit på" fenomenet. Det kan hända att det är sedan tidigare känt att en spikmatta (som förmodligen kommer å
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 00:58Spikmatta är underbart! (H:) Jag sover jättett på min, men nu har jag den tyvärr inte i närheten...
Spikmatta är underbart! (H:) Jag sover jättett på min, men nu har jag den tyvärr inte i närheten...
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 14:23Det schyssta är att det inte ens är vårt modersmål.
Det schyssta är att det inte ens är vårt modersmål.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 20:59Kan nån förklara varför mitt internet inte fungerar (ogle(gmail/alla andra sidor vill inte, bara funbeat går 😛 ) men skype funkar hur bra som helst. Och Spotify och icq....
Swisscom har uppenbara problem, deras hotline är överlastad nämligen...
Har hän
Kan nån förklara varför mitt internet inte fungerar (ogle(gmail/alla andra sidor vill inte, bara funbeat går 😛 ) men skype funkar hur bra som helst. Och Spotify och icq....
Swisscom har uppenbara problem, deras hotline är överlastad nämligen...
Har hän
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:01Anna, jag vet bara att Tele2-uppkopplingen bråkat med mig i kväll men det blir du väl knappast hjälpt av.
Anna, jag vet bara att Tele2-uppkopplingen bråkat med mig i kväll men det blir du väl knappast hjälpt av.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:05haha, nej... tror inte att det är ett övergripande europeiskt problem (H)
men jag lider med dig, helt klart. vi kan bilda klubb 😛
haha, nej... tror inte att det är ett övergripande europeiskt problem (H)
men jag lider med dig, helt klart. vi kan bilda klubb 😛