Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:06Behöver man nåt annat än funbeat och spotify? 😉
Behöver man nåt annat än funbeat och spotify? 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:07haha, nej.... men som frågvis vill jag ju veta varföööööööööööööör!! 🙂
haha, nej.... men som frågvis vill jag ju veta varföööööööööööööör!! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2010, 22:18Fel med nåt dns-uppslag i deras routrar eller dns-servrar.
Fel med nåt dns-uppslag i deras routrar eller dns-servrar.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:19eh tack Bruse. Kan du förklara det så jag förstår? 😉 Är inte helt borta vad gäller datorer och teknik, men det där fattade jag inte alls....
eh tack Bruse. Kan du förklara det så jag förstår? 😉 Är inte helt borta vad gäller datorer och teknik, men det där fattade jag inte alls....
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:21Ibland hittar nätet fram lika bra som brevbärarna (kan man enkelt uttrycka det Bruse sa).
Ibland hittar nätet fram lika bra som brevbärarna (kan man enkelt uttrycka det Bruse sa).
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:27Hmmmm, det var nog lite för enkelt... eller så är jag trög idag... (#)
Hmmmm, det var nog lite för enkelt... eller så är jag trög idag... (#)
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:31En router är typ som en rondell och en dns är en adress. Brevbäraren är din webbläsare. Han svängde av på fel avfart i rondellen... Eller har nån annan en bättre förklaring?
En router är typ som en rondell och en dns är en adress. Brevbäraren är din webbläsare. Han svängde av på fel avfart i rondellen... Eller har nån annan en bättre förklaring?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:33Hmm ok, men varför funkar skype och spotify och inte webbsidor? vad är skillnaden?
Hmm ok, men varför funkar skype och spotify och inte webbsidor? vad är skillnaden?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:34beats me... 😉
beats me... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:35skype och spotify har grymma brevbärare?
skype och spotify har grymma brevbärare?