Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Tack allihopa! Nu verkar dom ha hotat brevbärarna, så de hittar rätt igen...

Jenny, od point 😉 Får surfa lite på dns och så idag, detta måste ju redas ut! (H)

Anna, ett tips om problemet är i din dator, att din dator cachat gamla ipadresser, är att tömma den lokala dns-tabellen.

Så här gör du i windows:
1. start > kör... > skriv cmd > enter
2. vid den blinkande prompten, skriv exakt som nästa rad följt av ente

Verkar lite osannolikt att ogle skulle bytt ip-adresser bara sådär...
Wellwell, nu funkar det ju, och så länge det funkar, leave it! 🙂

Ikväll har jag för övrigt premiär på att hålla cykel/spinning-pass med Activio-system, ska bli riktigt skoj! 75 minut

Ta mig tusan, de var riktigt snygga.

Jag vill ha en sadan hjalm!!!!! 😉

Nja, det var inte bara jag som hade problem, telekomikerna blev nerringda och en kompis hade samma problem...

Forsta dagen pa jobbet ar inte rolig kan jag lova. Dessutom ar mitt bagage forsvunnet i strejken pa flygplat

Vet inte riktigt vad jag ska tycka. De som satt på dammodellerna såg ok ut, visst!

Edit: Ang hjälmarna.

http://zatas.blogspot.com/2010/01/glada-julhalsningar.html

😀

Ok, om man kollar SVeriges väderprognoser har jag nog inte rätt att klaga egentligen, för det är runt 0 grader här. Men när det snöar och blåser och det ligger jam med slaskig/välpackad/hal/isig (beroende på delsträcka) men snö på gatorna OCH bilisterna a

Anna - jag tycker mer synd om dig än om oss. Runt nollan är det ju alltid så där råkallt och blött och vidrigt. Då stannar jag hellre inne och väntar på att kvicksilvret ska bestämma sig för uppåt eller neråt!

Håller nog med dig där Anna. Det är ju bättre att det blir riktigt kallt och snö än varmare och slaskigt. 🙁 Hoppas middagen blir bra!