Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:18Jag klagar inte så mycket på vädret, jag stannar helt enkelt inne så mycket som möjligt. Eller klär på mig som en michelingubbe. Just nu är det -20,8. O jag hoppas det är bara -10 imorn, för jag har verkligen lust att rida imorn. Ingen lust alls idag, me
Jag klagar inte så mycket på vädret, jag stannar helt enkelt inne så mycket som möjligt. Eller klär på mig som en michelingubbe. Just nu är det -20,8. O jag hoppas det är bara -10 imorn, för jag har verkligen lust att rida imorn. Ingen lust alls idag, me
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 08:45Så vaknar man till en ny dag med förhoppning om en skön vintertur med hästen. Å så visar termometern -21,8. Blir lite för kallt för mig det. 🙁
Så vaknar man till en ny dag med förhoppning om en skön vintertur med hästen. Å så visar termometern -21,8. Blir lite för kallt för mig det. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 15:12Om jag nu ska döda din dag rejält så brukar det vara som kallast i mitten på februari...
...men sedan vänder det. 😉
Om jag nu ska döda din dag rejält så brukar det vara som kallast i mitten på februari...
...men sedan vänder det. 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 15:26Vaddå mitten på februari??? Jag väntar våren vilken dag som helst. Menar du att det tar fela måååånader??
Borde skaffa möbler till balkongen...
Och förövrigt: i mitten på februari äter jag frukost på en solig balkong i Rom. Och tillbringar kvälarna i e
Vaddå mitten på februari??? Jag väntar våren vilken dag som helst. Menar du att det tar fela måååånader??
Borde skaffa möbler till balkongen...
Och förövrigt: i mitten på februari äter jag frukost på en solig balkong i Rom. Och tillbringar kvälarna i e
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:30Tjejen i Beautiful mind har en sjukt snygg klänning på sig just nu.... *avundsjuk*
Tjejen i Beautiful mind har en sjukt snygg klänning på sig just nu.... *avundsjuk*
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:31Hon är sjukt snygg... (H:)
Hon är sjukt snygg... (H:)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:32Ja... Det också. 🙂
Ja... Det också. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:04Trevlig film.. skapligt skarp snubbe också. Undrar hur det vore om man hade halva den kapaciteten 🙂
Trevlig film.. skapligt skarp snubbe också. Undrar hur det vore om man hade halva den kapaciteten 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:10Av nån anledning är det inte nåt jag önskar mig. Jag är hellre lite korkad och frisk.
Av nån anledning är det inte nåt jag önskar mig. Jag är hellre lite korkad och frisk.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:10WTF! Här missar man sånt för att man inte är alert!
Namn, jag vill ha namn!(H:)
WTF! Här missar man sånt för att man inte är alert!
Namn, jag vill ha namn!(H:)