Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:11Eftersom jag redan är vrickad skulle jag inte ha nåt emot att ha hans intellekt också... 😉
Eftersom jag redan är vrickad skulle jag inte ha nåt emot att ha hans intellekt också... 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:10Pizzan äten, hittat en klätterinstruktör i den yttre vänkretsen (alltså den man inte umgås med tillräckligt för att veta vad de håller till med...). Eller han är mer en allt-i-allo-bergsmänniska. Klättring, vandring, alpinism, speleologie. Och letar umgän
Pizzan äten, hittat en klätterinstruktör i den yttre vänkretsen (alltså den man inte umgås med tillräckligt för att veta vad de håller till med...). Eller han är mer en allt-i-allo-bergsmänniska. Klättring, vandring, alpinism, speleologie. Och letar umgän
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:15F*n vad gött Anna! 😀
F*n vad gött Anna! 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:18En sån yttre bekantskapskrets (eller vad tusan, EN sån karl räcker) önskar jag mig i födelsedagspresent. Seså, kom igen - det är fyra månader kvar, ni hinner skaka fram en sån åt mig! 😀
OBS! Ni BLEV alltså just min yttre bekantskapskrets och behöver all
En sån yttre bekantskapskrets (eller vad tusan, EN sån karl räcker) önskar jag mig i födelsedagspresent. Seså, kom igen - det är fyra månader kvar, ni hinner skaka fram en sån åt mig! 😀
OBS! Ni BLEV alltså just min yttre bekantskapskrets och behöver all
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:20Men Jessie: då HAR du ju en sådan karl i din yttre bekantskapskrets. Men han bor i Geneve...
Men Jessie: då HAR du ju en sådan karl i din yttre bekantskapskrets. Men han bor i Geneve...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:21Logiken säger mig att det är Anna som får ge dig en sån karl då, eftersom hon har blivit din yttre bekantskapskrets och har en sån karl i _sin_ yttre bekantskapskrets. Eller faller min logik nu igen...? 😉
Edit: Nu var jag ju långsammare än vad jag bruka
Logiken säger mig att det är Anna som får ge dig en sån karl då, eftersom hon har blivit din yttre bekantskapskrets och har en sån karl i _sin_ yttre bekantskapskrets. Eller faller min logik nu igen...? 😉
Edit: Nu var jag ju långsammare än vad jag bruka
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:23Mats, din logik verkar logisk, men långsam 😛
Mats, din logik verkar logisk, men långsam 😛
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:24Anna: Du är den första person som n-å-g-o-n-s-i-n har kallat min logik logisk... (H:)
Anna: Du är den första person som n-å-g-o-n-s-i-n har kallat min logik logisk... (H:)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:26Eller så kan Jessie åka och hälsa på Anna för att ta del av det da?
Eller så kan Jessie åka och hälsa på Anna för att ta del av det da?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:31Du är välkommen 🙂 men han är italienare, vi får nog tyvärr vänta till våren...
Du är välkommen 🙂 men han är italienare, vi får nog tyvärr vänta till våren...