Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

de jag har köpt har kostat 7kr... Fungerar på telefonen också:)

Jenny: Jag är imponerad över att det tog så lång tid för dig innan du visade ditt riktiga jag mot Kenneth 😉 Men du skulle spelat dum och se vad som händer... Hur han skulle lösa problemet åt dig. Ibland är det bra att inte avslöja allt man faktiskt kan o

Fel av mig, det var visst 7:-... jag köpte två låtar. (#)

Jag vet att du jobbar inom IT skämtet skulle ha varit rätt platt annars. Men jag är definitiv inte intresserad av att rent praktiskt få veta hur hårda pungsparkar du delar ut, du hade ju ändå en boxningsring som tidigare avatar...

Kenny, har ingen aning om hållbarheten, har bara haft min sedan i september.

Förresten, hur var det du beskrev hur man skulle spara in en "inspelning" in i loggen? Vilka knappar trycker du på?

Och vill du inte köpa pc-poden, så är du välkomen till vilo

Hehe... Låt de tro vad de vill, Erika... 😉

Har ni läst villkoren för S-låtarna? (Hatar att man inte kan kopiera och klistra in text från deras applikation och inte kan man flytta på dialogrutan heller... VARFÖR SKULLE MAN VILJA GÖRA SÅNA SAKER?!!! :@):

Tips: Replay Audio 3

Kenneth: Se där! Du har ju koll på läget trots gnället... 😉

Anders: Har du inte läst manualen? ;P Nä, vilket tur du har, för det har jag: när du är i "pulsmätarläge", trycker du in de två yttersta knapparna på högersidan samtidigt. Ibland funkar det för

Precis vad jag vill minnas att du sa till mig här nere sist. Men ville bara kolla först. Jag upplevde samma beteende som du beskriver, innan jag upptäckte att spara-funktionen faktiskt bara är den övre knappen. Testa i samma läge att bara trycka och hålla

Anders: Naj. Om du bara trycker på den övre, högra knappen startar du ett nytt "lap". Eller menar du att man ska trycka de först med övre och sen med nedre för att spara? Måste kolla i manualen igen. (#)

Ha! Massage brukar funka för att få mig att slappn