Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:08men jag har sett att nån låt var dyrare än 7kr också..
ursäkte mig men kan jag också få tillhöra den där gruppen Jag kan!
men jag har sett att nån låt var dyrare än 7kr också..
ursäkte mig men kan jag också få tillhöra den där gruppen Jag kan!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:11Klart du kan Emelie! Du kan bara du vill! 😉 Ok. Men 7 kronor kan jag gå med på, men inte 14... Men då låter det lite rimligare då.
Klart du kan Emelie! Du kan bara du vill! 😉 Ok. Men 7 kronor kan jag gå med på, men inte 14... Men då låter det lite rimligare då.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:20Kenny, du får stoppa mätningen först med ett tryck på övre vänstra knappen. Då byter övre högra knappen funktion, från "Nytt varv" till "Spara till logg".
Vi kan diskutera klockfunktioner som "lära-känna" aktivitet, så är du redo för massage sen. (t+)
Kenny, du får stoppa mätningen först med ett tryck på övre vänstra knappen. Då byter övre högra knappen funktion, från "Nytt varv" till "Spara till logg".
Vi kan diskutera klockfunktioner som "lära-känna" aktivitet, så är du redo för massage sen. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:22Anders: *asg* Oj... Jag blir nervös bara jag tänker på det... Diskutera pulsklockfunktioner... Vilka syndiga förslag du kommer med Anders! Kanske dags att besöka biktbåset va? 😉
Anders: *asg* Oj... Jag blir nervös bara jag tänker på det... Diskutera pulsklockfunktioner... Vilka syndiga förslag du kommer med Anders! Kanske dags att besöka biktbåset va? 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:24En riktigt bra låt kan kosta 17 kr ser man på...
http://open.spotify.com/track/6bN9jzkFRiVOAi1ggL2fTY
😉
En riktigt bra låt kan kosta 17 kr ser man på...
😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:24äh, biktbåset är för personer som ångrar va de gjort. 🙂
äh, biktbåset är för personer som ångrar va de gjort. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:29bra där Anders (t+)
bra där Anders (t+)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 15:09Nämen se där! Nu har jag möjlighet att springa min första halvmara i Östergötland: Kanallöpet, söndag 09 maj.
Edit: Transport ordnas från Borensberg, med buss till Ljungsbro (halvmara) kl. 09.30 och med buss till 10 km och 5 km starterna, kl. 10.00. OBS!
Nämen se där! Nu har jag möjlighet att springa min första halvmara i Östergötland: Kanallöpet, söndag 09 maj.
Edit: Transport ordnas från Borensberg, med buss till Ljungsbro (halvmara) kl. 09.30 och med buss till 10 km och 5 km starterna, kl. 10.00. OBS!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 16:24Klart du fpr va med Emelie... Sorry att jag glömde dig
Klart du fpr va med Emelie... Sorry att jag glömde dig
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 17:11I Borensberg där har jag mina rötter. 😀 Min mormor och morfar är därifrån och mina föräldrar åt sin bröllopsmiddag på Kanalhotellet. Nästan så att jag själv blir sugen på att springa lite längs den kanal som jag så ofta gått när jag var liten och plockat
I Borensberg där har jag mina rötter. 😀 Min mormor och morfar är därifrån och mina föräldrar åt sin bröllopsmiddag på Kanalhotellet. Nästan så att jag själv blir sugen på att springa lite längs den kanal som jag så ofta gått när jag var liten och plockat