Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:14ja, syrebrist kan förklara en del...
ja, syrebrist kan förklara en del...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:15Jisses vad singelklubben är aktiv ikväll, det ryker snart...
Jisses vad singelklubben är aktiv ikväll, det ryker snart...
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:1355 armhävningar/dag? Ja. Det lär ju bli intressant... Lycka till!
55 armhävningar/dag? Ja. Det lär ju bli intressant... Lycka till!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:25När jag var yngre hade jag som målsättning att göra 100 armhävningar och situps per dag, men på samma sätt behövde jag inte göra dem i en följd. Det var inga problem vad jag minns. Och biceps tränas till del automatiskt om du blir starkare i triceps.
När jag var yngre hade jag som målsättning att göra 100 armhävningar och situps per dag, men på samma sätt behövde jag inte göra dem i en följd. Det var inga problem vad jag minns. Och biceps tränas till del automatiskt om du blir starkare i triceps.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:35Kan nån förklara vad jag gör här?...
Kan nån förklara vad jag gör här?...
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:41Jen: Jag vet vad du gör här. Inte jobbar... Ungefär som vi andra... 😀
Jen: Jag vet vad du gör här. Inte jobbar... Ungefär som vi andra... 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:48Följer utvevklingen på mina armar? (t+)
Följer utvevklingen på mina armar? (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:51Eller förvirrade dig in på fel tråd? Eller i så stor utsträckning som möjligt ladda hjärnan med ny energi genom att låta den vila lite så att du kan bli mer effektiv den sista timmen? Försöker avsluta arbetsdagen?
Lösa komplicerat problem genom att tänka
Eller förvirrade dig in på fel tråd? Eller i så stor utsträckning som möjligt ladda hjärnan med ny energi genom att låta den vila lite så att du kan bli mer effektiv den sista timmen? Försöker avsluta arbetsdagen?
Lösa komplicerat problem genom att tänka
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:53Min kropp är alldeles för liten för att rymma hela mig idag.
Edit: Typ lite såhär:
BILD:http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20080331/425.the.incredible.hulk.033108.jpg
Min kropp är alldeles för liten för att rymma hela mig idag.
Edit: Typ lite såhär:
BILD:http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20080331/425.the.incredible.hulk.033108.jpg
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 17:57ooo, luuuugn och fin Känny, luuugn och fin... inga pungsparkar bara 😀
ooo, luuuugn och fin Känny, luuugn och fin... inga pungsparkar bara 😀