Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:38Nämen Fredrik, jag kommer faktiskt ihåg vad du sade: det var större skillnader individer emellan än folkslag emellan (eller hur man nu säger).
Nämen Fredrik, jag kommer faktiskt ihåg vad du sade: det var större skillnader individer emellan än folkslag emellan (eller hur man nu säger).
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:47nejnejnej, nu pratar vi konstiga människor i Jennys bekantskapskrets. INGENTING annat! (H)
nejnejnej, nu pratar vi konstiga människor i Jennys bekantskapskrets. INGENTING annat! (H)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:53Kan jag vara helt säker på att jag är exkluderad ur den skaran? 🙂
Kan jag vara helt säker på att jag är exkluderad ur den skaran? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:54vilken skara? Min bekantskapskrets?
vilken skara? Min bekantskapskrets?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:55Ar du vän med Jenny på fb2? Om ja: inkluderad. Om nej: exkluderad 😉
Ar du vän med Jenny på fb2? Om ja: inkluderad. Om nej: exkluderad 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:58Jag måste erkänna att ni tappade bort mig lite ... Varför diskuterar vi min bekantskapskrets på FB?
Jag måste erkänna att ni tappade bort mig lite ... Varför diskuterar vi min bekantskapskrets på FB?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:58för att du drog upp killen som vet allt om lås och geografiska skillnader...
Edit: mellanslag. tror den tangenten har blivit lite trött med åren...
för att du drog upp killen som vet allt om lås och geografiska skillnader...
Edit: mellanslag. tror den tangenten har blivit lite trött med åren...
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:59*puh*
*puh*
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:01HEY! Alla mina kompisar på fb2 är inte konstiga.... Mats är där t.ex... 😉
HEY! Alla mina kompisar på fb2 är inte konstiga.... Mats är där t.ex... 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:07Räknas jag som en av dina normala kompisar? (H:) This is the happiest day of my life! *snyftar lite glatt* 😉
Räknas jag som en av dina normala kompisar? (H:) This is the happiest day of my life! *snyftar lite glatt* 😉