Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 21:46Nu är det faen andra kvällen i rad som Funbeat är segare än kåda!:@
Nu är det faen andra kvällen i rad som Funbeat är segare än kåda!:@
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 21:49Tack Manne, tänkte just höra mig för om det är min uppkoppling som segar. Idag är vi ju betydligt lugnare här inne dock, så man kan inte skylla på oss iaf (H)
Tack Manne, tänkte just höra mig för om det är min uppkoppling som segar. Idag är vi ju betydligt lugnare här inne dock, så man kan inte skylla på oss iaf (H)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 22:00Anledningen att det är så lugnt här idag, kanske beror på att det är för segt här inne idag?
Anledningen att det är så lugnt här idag, kanske beror på att det är för segt här inne idag?
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 22:28Jag tror som du Helena.
Jag tror som du Helena.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:26(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:27Jenny: *asgarv* 😀
Jenny: *asgarv* 😀
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:28Det var förresten samma kille som slängde ur sig penisstorleken vs geografisk spridning... 😉
Det var förresten samma kille som slängde ur sig penisstorleken vs geografisk spridning... 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:30haha, tja... expert kanske??
haha, tja... expert kanske??
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:34Om vad Fredrik?
Om vad Fredrik?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:37Jag tycker att vi invecklade diskussionerna om den geografiska spridningen så bra häromdagen och jag tänkte försöka låta bli att bli utvisad härifrån :-).
Jag tycker att vi invecklade diskussionerna om den geografiska spridningen så bra häromdagen och jag tänkte försöka låta bli att bli utvisad härifrån :-).