Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Frusen?

Förlåt. Jag vet att jag är pipig nu men... jag hade gärna sett att min yttersta bekantskapskrets var belägen nåååt närmare Dalarna. Det behöver inte vara massor närmare, bara.. lite grann? *ber snällt om*

Nån som testat att köpa låtar på Spotify och i så fall vad tyckte ni om tjänsten?

japp jenny jag har gjort det, fungerade fint, har bara köpt enstaka låtar och inte hela album men jodå, snabbt gick det å...ja (t+)

Är det nån vänlig själ här inne som kan berätta hur tusan man ändrar namn i en tråd. Behöver ändra namnet på tråden alla vi som saknar miss sophie och mr Bruse till alla vi som saknar våra vänner osinglarna eller nå liknande...

Bara för att jag inbilla

Kenny, jepp det har jag. Funkar riktigt bra, och man får en nya liten rad under Queue som heter Purchases där man har koll på vad man köpt och kan ladda ner dem igen om man så vill. Ljudkvaliten är ju 320kbps och i formatet MP3.

Singelprinsessan - man går in i det första inlägget och ändrar rubriken där.

Anders: din idé om en PC pod till min pulsklocka var bra, men ärligt talat, så vill jag _inte_ lägga 700 spänn när klockan redan har börjat krångla efter knappt två år och pulsbandet gått sönder. Jag vet inte hur länge till min klocka kommer att leva... M

14 spänn?!!! Men det är ju rena rama RÅNET!!! En skiva med tju låtar kostar typ 200 spänn max (200/20=10 spänn låten) och då har de lagt mängder med reklam, skivan, omslaget osv bakom... *suck* Eller kan man inte tänka så?

Det är olika pris på olika låtar och olika album. Klicka på köpknappen så får du se. Eller lägg ut en lista så kan vi databevandrade fyll i och posta den till dig. 😉

Har du köpt filen så verkar det ju logiskt att du ska kunna flytta den med dig, rent p