Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jessie och Jenny: tack, det värmer 🙂 Nästan lika bra som min lins-morots-potatis-lök-tomat-överblivenlammfile-gryta (t+)

(Skulle ha ätits till lunch, men då blev det franska/schweiziska ostar och kallskuret stället. Fredrik, inte bli avundsjuk nu (H) )

Byt strumpor? Det tycker jag brukar funka... 🙂

haha, bra idee 😉 eller så går jag ut och springer. det hjälpte igår...

hmmm, om jag byter om kanske jag tar migut också? I mina nya vinterlöpartights... (H)

En man som masserar fötterna borde funka också för att få liv i dom 🙂

på jobbet har vi 19,5 grad just nu plus en kall AC-vind som drar och kyler ner en så det knakar i lederna. Jag brukar springa några varv upp-och-ner i trappan för att få värmen. Ibland funderar jag på att stanna och förklara för de som sitter på andra vån

Usch Håkan, lider med dig! När jag jobbade i kontrollrummet var det ungefär samma klimat, jag hade skidjackan på mig. på sommaren...

Förutom när ACn var trasig. Beklagade mig bittert hela natten i loggboken, på mornen mätte de temperaturen. 15 grader. Då

äsch, det är ingen fara det finns fleece och så länge man kan ränna upp & ner i trappan 😀

ärligt talat så finns det större problem på min arbetsplats än att det är lite ... hmmm... "svalt" 🙂

Lathetsförslag för kalla fötter. (finns i större multipack med...) (H)

http://www.amazon.com/Grabber-Warmers-Adhesive-Pack-Pair/dp/B0010B68OK

Hehe, tack för tipset! Fötterna är varma nu efter en 5km tur i snön! 🙂

Veckans pausfågel:

En man och en kvinna var ute på söndagsutflykt i bilen. Efter ett tag passerade de en hage, där tjuren höll på för fullt med en ko.
Kvinnan:
- Hur kan tjuren veta att kon vill?
- Jo, svarade mannen, det känner tjuren på lukten.
Lite se