Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:18Jessie och Jenny: tack, det värmer 🙂 Nästan lika bra som min lins-morots-potatis-lök-tomat-överblivenlammfile-gryta (t+)
(Skulle ha ätits till lunch, men då blev det franska/schweiziska ostar och kallskuret stället. Fredrik, inte bli avundsjuk nu (H) )
Jessie och Jenny: tack, det värmer 🙂 Nästan lika bra som min lins-morots-potatis-lök-tomat-överblivenlammfile-gryta (t+)
(Skulle ha ätits till lunch, men då blev det franska/schweiziska ostar och kallskuret stället. Fredrik, inte bli avundsjuk nu (H) )
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:17Byt strumpor? Det tycker jag brukar funka... 🙂
Byt strumpor? Det tycker jag brukar funka... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:19haha, bra idee 😉 eller så går jag ut och springer. det hjälpte igår...
hmmm, om jag byter om kanske jag tar migut också? I mina nya vinterlöpartights... (H)
haha, bra idee 😉 eller så går jag ut och springer. det hjälpte igår...
hmmm, om jag byter om kanske jag tar migut också? I mina nya vinterlöpartights... (H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:19En man som masserar fötterna borde funka också för att få liv i dom 🙂
En man som masserar fötterna borde funka också för att få liv i dom 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:22på jobbet har vi 19,5 grad just nu plus en kall AC-vind som drar och kyler ner en så det knakar i lederna. Jag brukar springa några varv upp-och-ner i trappan för att få värmen. Ibland funderar jag på att stanna och förklara för de som sitter på andra vån
på jobbet har vi 19,5 grad just nu plus en kall AC-vind som drar och kyler ner en så det knakar i lederna. Jag brukar springa några varv upp-och-ner i trappan för att få värmen. Ibland funderar jag på att stanna och förklara för de som sitter på andra vån
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:28Usch Håkan, lider med dig! När jag jobbade i kontrollrummet var det ungefär samma klimat, jag hade skidjackan på mig. på sommaren...
Förutom när ACn var trasig. Beklagade mig bittert hela natten i loggboken, på mornen mätte de temperaturen. 15 grader. Då
Usch Håkan, lider med dig! När jag jobbade i kontrollrummet var det ungefär samma klimat, jag hade skidjackan på mig. på sommaren...
Förutom när ACn var trasig. Beklagade mig bittert hela natten i loggboken, på mornen mätte de temperaturen. 15 grader. Då
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:38äsch, det är ingen fara det finns fleece och så länge man kan ränna upp & ner i trappan 😀
ärligt talat så finns det större problem på min arbetsplats än att det är lite ... hmmm... "svalt" 🙂
äsch, det är ingen fara det finns fleece och så länge man kan ränna upp & ner i trappan 😀
ärligt talat så finns det större problem på min arbetsplats än att det är lite ... hmmm... "svalt" 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:23Lathetsförslag för kalla fötter. (finns i större multipack med...) (H)
http://www.amazon.com/Grabber-Warmers-Adhesive-Pack-Pair/dp/B0010B68OK
Lathetsförslag för kalla fötter. (finns i större multipack med...) (H)
http://www.amazon.com/Grabber-Warmers-Adhesive-Pack-Pair/dp/B0010B68OK
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:52Hehe, tack för tipset! Fötterna är varma nu efter en 5km tur i snön! 🙂
Hehe, tack för tipset! Fötterna är varma nu efter en 5km tur i snön! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:01Veckans pausfågel:
En man och en kvinna var ute på söndagsutflykt i bilen. Efter ett tag passerade de en hage, där tjuren höll på för fullt med en ko.
Kvinnan:
- Hur kan tjuren veta att kon vill?
- Jo, svarade mannen, det känner tjuren på lukten.
Lite se
Veckans pausfågel:
En man och en kvinna var ute på söndagsutflykt i bilen. Efter ett tag passerade de en hage, där tjuren höll på för fullt med en ko.
Kvinnan:
- Hur kan tjuren veta att kon vill?
- Jo, svarade mannen, det känner tjuren på lukten.
Lite se