Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:41För att du kommer komma ner och vara med på ett ArmyTraining-pass när jag utbildat mig till instruktör i det nästa helg?
För att du kommer komma ner och vara med på ett ArmyTraining-pass när jag utbildat mig till instruktör i det nästa helg?
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:13Aha. Så pass alltså! 🙂
Aha. Så pass alltså! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:36Ja, nått ska vi ju börja med. Eller vad hade du i tankarna egentligen??
Ja, nått ska vi ju börja med. Eller vad hade du i tankarna egentligen??
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:50Jag? *spärrar upp önen* Nä, jag tänkte inte på särskilt... 😉
Jag? *spärrar upp önen* Nä, jag tänkte inte på särskilt... 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:58inte nog med att datorn här har krachat och jag har väldigt små utsikter att få tillbaks två års mailarkiv... Hämtade ut telefonen från den reparation jag ville ha gjort... Men de vill inte göra nåt med den, då de hittade frätskador på kopparbanorna på kr
inte nog med att datorn här har krachat och jag har väldigt små utsikter att få tillbaks två års mailarkiv... Hämtade ut telefonen från den reparation jag ville ha gjort... Men de vill inte göra nåt med den, då de hittade frätskador på kopparbanorna på kr
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 14:21Verkar inte riktigt vara din dag idag, Anders..
Verkar inte riktigt vara din dag idag, Anders..
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 15:05nä... klart det måste jämnas ut efter gårdagen som var en riktigt bra dag... (#)
nä... klart det måste jämnas ut efter gårdagen som var en riktigt bra dag... (#)
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 15:35upp som en sol, ned som en pannkaka heter det väl? 😉
upp som en sol, ned som en pannkaka heter det väl? 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:30Surt Anders! Imorn kanske är en bättre dag? Det är ju trots allt fredag då. (t+)
För övrigt: Skönt att komma hem till 148(!) olästa inlägg. Bara i singelgruppen. 😀
Surt Anders! Imorn kanske är en bättre dag? Det är ju trots allt fredag då. (t+)
För övrigt: Skönt att komma hem till 148(!) olästa inlägg. Bara i singelgruppen. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2009, 22:25Mats, läs noga! Mkt klokt har sagts idag! Mycket ge och ta. Respekt för olika åsikter osv. Har varit givande för mej!
Mats, läs noga! Mkt klokt har sagts idag! Mycket ge och ta. Respekt för olika åsikter osv. Har varit givande för mej!