Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:47😀 Sant, och det var det. Synd bara att det är en "kompis" sen innan.
😀 Sant, och det var det. Synd bara att det är en "kompis" sen innan.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:53Jag förstår inte problemet, kan du inte hångla igen med din "kompis" från förr då, Lucas?
Jag förstår inte problemet, kan du inte hångla igen med din "kompis" från förr då, Lucas?
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:57*asg* Sessan, du behöver ju inte ta i så du spricker! *garvar lite till* Funderar på om killar kan känna sig lite smårädda när de läser det där... Då vågar de ju ännu mindre röra dig om de tror att du kommer att dö på studs liksom... Det hade fått mig att
*asg* Sessan, du behöver ju inte ta i så du spricker! *garvar lite till* Funderar på om killar kan känna sig lite smårädda när de läser det där... Då vågar de ju ännu mindre röra dig om de tror att du kommer att dö på studs liksom... Det hade fått mig att
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:59Johanna: det är väl inte läge egentligen för att hångla med henne, även om det var angenämt. Och inte blir jag mindre sugen på nån efter detta.
Johanna: det är väl inte läge egentligen för att hångla med henne, även om det var angenämt. Och inte blir jag mindre sugen på nån efter detta.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:00Ja, ja, lite överdrift är det ju 😉 Men lite hångel sitter ju aldrig fel. Fast nu när jag tänker efter så var det ju inte så länge sen... Typ bara en månad. Sist jag och Emelie N var ute fick jag ju en trevlig godnatt puss av en pratglad kille. Hm... Måst
Ja, ja, lite överdrift är det ju 😉 Men lite hångel sitter ju aldrig fel. Fast nu när jag tänker efter så var det ju inte så länge sen... Typ bara en månad. Sist jag och Emelie N var ute fick jag ju en trevlig godnatt puss av en pratglad kille. Hm... Måst
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:02Haha! Jag ser framför mig hur du och Emelie går runt i stan och gör Göteborg osäkert... Skönt att höra att du inte dog! *skrattar* 😉
Haha! Jag ser framför mig hur du och Emelie går runt i stan och gör Göteborg osäkert... Skönt att höra att du inte dog! *skrattar* 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:04Nu förstår jag inte hur du tänker... Vi göra stan osäkra? Aldrig... 😉
Nu förstår jag inte hur du tänker... Vi göra stan osäkra? Aldrig... 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:05Ok, jag har inte hånglat sedan i somras. Och det finns inget som tyder på att det kommer att hända något någon gång snart.
Kan ni lägga av nu (#)?
Ok, jag har inte hånglat sedan i somras. Och det finns inget som tyder på att det kommer att hända något någon gång snart.
Kan ni lägga av nu (#)?
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:07Fredrik, du vet aldrig vad som väntar i målet i Mora 😉 Det kan ju faktiskt vara en puss där...
Fredrik, du vet aldrig vad som väntar i målet i Mora 😉 Det kan ju faktiskt vara en puss där...
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:07jag håller med dig Fredrik om man inte var hpngelsugen inna så blir man ju det nu (#)
förövrigt hälsar inte min granne som var den sista jag hånglade med, det är ju kul, NOT!
jag håller med dig Fredrik om man inte var hpngelsugen inna så blir man ju det nu (#)
förövrigt hälsar inte min granne som var den sista jag hånglade med, det är ju kul, NOT!