Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 10:01Skidor underlättar, det gör det. Men snart finns dom på rea, köp då så har du till nästa år.
Skidor underlättar, det gör det. Men snart finns dom på rea, köp då så har du till nästa år.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 11:37tänk vad starka vader och vrister ni fått av att springa i snö & slask i ett ½-år!
tänk vad starka vader och vrister ni fått av att springa i snö & slask i ett ½-år!
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 11:51Var å handlade käk, och av (ny) gammal vana åkte ett knippe broccoli med. Sofie! Se vad du ställt till med! Nu har jag börjat gilla broccoli också.
Var å handlade käk, och av (ny) gammal vana åkte ett knippe broccoli med. Sofie! Se vad du ställt till med! Nu har jag börjat gilla broccoli också.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 12:21Ja, men broccoli som är så gott 🙂 Du skall vara tacksam mot Sofie att du börjat gilla det tycker jag...
Ja, men broccoli som är så gott 🙂 Du skall vara tacksam mot Sofie att du börjat gilla det tycker jag...
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 12:26Jag är tacksam för allt jag får lära mig av andra människor!
Tack alla ni som lärt mig något och fått mig att växa som människa! (L)(L)(L)
Jag är tacksam för allt jag får lära mig av andra människor!
Tack alla ni som lärt mig något och fått mig att växa som människa! (L)(L)(L)
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 12:38Färdigsprungen och blöt om fötterna...
Färdigsprungen och blöt om fötterna...
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 14:35okej jag kryper till korset, var ute en sväng och fick vårkänslor i kroppen, och jag gillade, det är ganska skönt att snön försvinner 😀
okej jag kryper till korset, var ute en sväng och fick vårkänslor i kroppen, och jag gillade, det är ganska skönt att snön försvinner 😀
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2010, 14:35Ja broccoli är gott, nyttigt med har jag för mej. Mkt järn tror jag.
På sista tiden har dom sålt två knippen för 15 kr här i min affär.
Ja broccoli är gott, nyttigt med har jag för mej. Mkt järn tror jag.
På sista tiden har dom sålt två knippen för 15 kr här i min affär.
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2010, 14:38Ja det lär ju bli vår till sist. En bit av vägen härutanför är "spårad" nu.
Ungefär som ett skidspår. Man behöver inte styra bilen, jag testade. Den
styr av sej själv.
Ja det lär ju bli vår till sist. En bit av vägen härutanför är "spårad" nu.
Ungefär som ett skidspår. Man behöver inte styra bilen, jag testade. Den
styr av sej själv.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 15:01Helt ond är jag inte med andra ord.
Helt ond är jag inte med andra ord.