Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Själv har jag inte kommit underfund (än) med vilka killar, geografiskt sätt, som är bäst. Men de jag dejtat brukar inte vara äkta Stockholmare iaf...

Ja, det var väl killar/män/pojkar vi diskuterade? Senast jag så Kenny, var hon inte direkt maskulin iaf.

Har inte sagt ett ord om sydeuropeiska kvinnor! (Inte idag, iaf inte i svammeltråden)

Du ser Helena, min tes stämmer...:D

Helena: Du kanske vill ta ett snack med min kollega? 😉

Björn: Jaha... Var det killar/män/? vi diskuterade? Ok. *switching off analysing function* (fast hur roligt blir det nu?) 😉

Min bror ringde förut idag, han hade varit på simhallen med mina andra syskon och deras respektive och de var allihopa övertygade om att jag hade blivit lesbisk på grund av en status jag skrev på facebook. Nu blir jag lite sugen på att spinna vidare på de

Jaha Elin, nu undrar ju jag vad du angav för status på facebook, nyfiken som jag är 😉

Hehe, det var något i stil med " har vaknat med världens bästa Ida, mycket skönt och välbehövligt." Det var efter yogapasset i fredags morse, instruktören heter Ida. 😀

Haha, det är kul med subtila antydningar. Det går att få folk att tro det mesta, men mest tror de snusk!

Ja jag brukar gå in för att skriva så dubbeltydigt som möjligt. Mina syskon har fått andan i halsgropen mer än en gång. 😀

Hade något om vaselin och tejp och skav någon gång också när jag skulle ut på långpass...det gick folk igång på.