Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:59Kan man köra skidbalett med en sån?:-)
Kan man köra skidbalett med en sån?:-)
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:01det hade varit nåt eva 🙂
det hade varit nåt eva 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:23Jisses, det var just en kille på en dejtingsida som friade till mig och vi har inte ens haft någon kontakt. Är inte det att gå lite fort fram? Jag kanske skasvara ja, det KAN ju vara en drömprisn bakom dataskärmen...
Jisses, det var just en kille på en dejtingsida som friade till mig och vi har inte ens haft någon kontakt. Är inte det att gå lite fort fram? Jag kanske skasvara ja, det KAN ju vara en drömprisn bakom dataskärmen...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:31Ja du kan ju inte säga nej redan innan du träffat honom, det vore att dra förhastade slutsatser. 😉
Ja du kan ju inte säga nej redan innan du träffat honom, det vore att dra förhastade slutsatser. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 16:32Det är oftare vi ångrar det vi inte gör än det vi gör. Kör hårt!
Det är oftare vi ångrar det vi inte gör än det vi gör. Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:36Fast jag vill nog träffa honom innan jag svarar ja på frieriet,)
Fast jag vill nog träffa honom innan jag svarar ja på frieriet,)
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:38klokt där Helena
klokt där Helena
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:38jisses Helena, det verkar KUL att hänga på dejtingsidor, en massa knäppa studieobjekt 😉
jisses Helena, det verkar KUL att hänga på dejtingsidor, en massa knäppa studieobjekt 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:40Jag tycker man råkar ut för tillräckligt med konstigt folk även utan att hänga på dejtingsidor. 😀
Jag tycker man råkar ut för tillräckligt med konstigt folk även utan att hänga på dejtingsidor. 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 16:41Det är bara att logga in, Anna. Det finns massor av sidor att välja mellan.
Det är bara att logga in, Anna. Det finns massor av sidor att välja mellan.