Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:57ok, en positiv sak med all snö, Jag kan jobba extra som snöröjare på ta, vilket jag skall iväg och göra nu!
ok, en positiv sak med all snö, Jag kan jobba extra som snöröjare på ta, vilket jag skall iväg och göra nu!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:58Bruse: (t+)
Edit: Du ser Lucas, det finns positiva saker! Kom igen nu... Mer snö till folket kung Bore
Bruse: (t+)
Edit: Du ser Lucas, det finns positiva saker! Kom igen nu... Mer snö till folket kung Bore
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 16:00Nu skanderar alla i kö:
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BOREoch så klämmer
Nu skanderar alla i kö:
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
MER SNÖ KUNG BORE
och så klämmer
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:03upptäckte att jag tappat bort en räkning, eller har den inte kommit???
well, nu skall här spinnas för fulla muggar, jag är super laddad:D shoohooo
upptäckte att jag tappat bort en räkning, eller har den inte kommit???
well, nu skall här spinnas för fulla muggar, jag är super laddad:D shoohooo
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:16Idag var det tydligen dags för Manga musik (på japanska) på kontoret - *heeela daaagen*! YAY! 😀 Varför jag ens försöker koncentrera mig vet jag inte längre... *asg*
Idag var det tydligen dags för Manga musik (på japanska) på kontoret - *heeela daaagen*! YAY! 😀 Varför jag ens försöker koncentrera mig vet jag inte längre... *asg*
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:52Har lånat denna av Lasse Knutsson. Ni har väl sett den?
http://www.youtube.com/watch?v=dWO81j2EyYo&feature=player_embedded
Har lånat denna av Lasse Knutsson. Ni har väl sett den?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:04Jenny, det blev ett långt samtal till supporten. Men det var en trevlig typ som satt i Umeå så vi snackade lite umesaker medan routern och datorn tjabblade på. 🙂 Nu har jag ett litet snabbare bredband. Jippi.
Eva, ibland så har jag kontakt med vädergud
Jenny, det blev ett långt samtal till supporten. Men det var en trevlig typ som satt i Umeå så vi snackade lite umesaker medan routern och datorn tjabblade på. 🙂 Nu har jag ett litet snabbare bredband. Jippi.
Eva, ibland så har jag kontakt med vädergud
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:08Sessan: din lyckost! 😉
Sessan: din lyckost! 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:35bruse: då har till och med jag lagt mer på en cukel än du på dina sex i jämförelse.
Nyss hemkommen ifrån takskottning, jag känner mig 4 kilo lättare, och min rygg säger att taket ble 4 ton lättare 🙂
bruse: då har till och med jag lagt mer på en cukel än du på dina sex i jämförelse.
Nyss hemkommen ifrån takskottning, jag känner mig 4 kilo lättare, och min rygg säger att taket ble 4 ton lättare 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:52Sessan: Nu har jag hittat medningen med snö 😀
Det är nästan så att jag sitter här med stå hrm päls
http://www.youtube.com/watch?v=ZfpQmuPO7c0&feature=player_embedded
(H:)(L)
Sessan: Nu har jag hittat medningen med snö 😀
Det är nästan så att jag sitter här med stå hrm päls
(H:)(L)