Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:21Haha, ja.... vore ju kul att dejta i Sverige, säkert och bra iaf 😛
Haha, ja.... vore ju kul att dejta i Sverige, säkert och bra iaf 😛
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 18:25det är ju här de goa gubbarna finns. (L)
det är ju här de goa gubbarna finns. (L)
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:28De goa gubbarna finns i Göteborg ja..... 😉 annars så, äsch, jag har vant mig vid sydeuropeerna nu, dom är rätt trevliga egentligen...
De goa gubbarna finns i Göteborg ja..... 😉 annars så, äsch, jag har vant mig vid sydeuropeerna nu, dom är rätt trevliga egentligen...
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 18:46Egentligen? Kom det helt plötsligt, den insikten?
Egentligen? Kom det helt plötsligt, den insikten?
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:47Haha, nej... vanesak helt enkel. och sedan får man ju hålla ett visst utrymme för undantag.
Haha, nej... vanesak helt enkel. och sedan får man ju hålla ett visst utrymme för undantag.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:43EN av mina bäst vänner (tja, den enda som är kvar) är sann göteborgare 😉 han är väldigt trevlig, men tja, en mycket god vän!
EN av mina bäst vänner (tja, den enda som är kvar) är sann göteborgare 😉 han är väldigt trevlig, men tja, en mycket god vän!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:43Sen när är människor från södereuropa "det näst bästa"? Hur menar du nu, Björn?
Sen när är människor från södereuropa "det näst bästa"? Hur menar du nu, Björn?
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:45Ja du Björn, NU har du problem! Nu har du en sydeuropeisk bullterrier i hälarna. eller var det pitbull? Sak samma, hon bits iaf! 😉
Ja du Björn, NU har du problem! Nu har du en sydeuropeisk bullterrier i hälarna. eller var det pitbull? Sak samma, hon bits iaf! 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:46Nä, jag tänker inte rangordna någon annan alls, bara vara sådär odrägligt självgod.
Sluta nu analysera precis allt...;)
Nä, jag tänker inte rangordna någon annan alls, bara vara sådär odrägligt självgod.
Sluta nu analysera precis allt...;)
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:47Anna: Få det inte att låta så jävla kinkigt... Du vet att Björn bara är intresserad av mogna kvinnor med barn... Eller nåt. 😉
Anna: Få det inte att låta så jävla kinkigt... Du vet att Björn bara är intresserad av mogna kvinnor med barn... Eller nåt. 😉