Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 20:12Bruse: subtil? du? inte här på fb iaf....
Bruse: subtil? du? inte här på fb iaf....
Quote from Fredric Lagerström on 27 February 2010, 20:15Ja det är bra Elin!
Håll spänningen uppe! Låt dem tolka skiten ur din status! 😉
Ja det är bra Elin!
Håll spänningen uppe! Låt dem tolka skiten ur din status! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 20:18Du är bra skön du Elin! får snoka upp dig på Facebook å botanisera bland dina galna statusrader.
Du är bra skön du Elin! får snoka upp dig på Facebook å botanisera bland dina galna statusrader.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 20:21Nu får jag svårt att leva upp till mitt rykte tror jag. 😀
Nu får jag svårt att leva upp till mitt rykte tror jag. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 20:24(hv)
(hv)
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 09:36Tycker det är lite fräckt av vädrets makter att skapa en så lååång vinter i Stockholm just det året som jag ska springa Maran. Är less på att springa på detta vägunderlag. Ville bara säga det...
Tycker det är lite fräckt av vädrets makter att skapa en så lååång vinter i Stockholm just det året som jag ska springa Maran. Är less på att springa på detta vägunderlag. Ville bara säga det...
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 09:40Eller som att jag sak hinna cykla minst 100 mil räcer före juni? Liite svårt på det här underlaget. Först en månad efter att den sista snön har smält börjar de sopa cykel- och vägbanor, vilket innebär att de i bästa fall är klara runt midsommar. Två vecko
Eller som att jag sak hinna cykla minst 100 mil räcer före juni? Liite svårt på det här underlaget. Först en månad efter att den sista snön har smält börjar de sopa cykel- och vägbanor, vilket innebär att de i bästa fall är klara runt midsommar. Två vecko
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 09:46Jag har ångrat ganska många gånger de senaste månaderna att man valde det här året att springa marathon, man borde satsat på Vasaloppet istället.
Jag har ångrat ganska många gånger de senaste månaderna att man valde det här året att springa marathon, man borde satsat på Vasaloppet istället.
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2010, 09:51Det ena utesluter väl inte det andra?
Det ena utesluter väl inte det andra?
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 09:57Nej, men då borde man införskaffat ett par skidor i november istället för att envisats med att springa i snö och slask.
Nej, men då borde man införskaffat ett par skidor i november istället för att envisats med att springa i snö och slask.