Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 13:01Crescent, Peugeot, Columbus, Commencal, Surly, On-one, Merida.
Crescent, Peugeot, Columbus, Commencal, Surly, On-one, Merida.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:02jaha och är det så jävla mycket bättre att det regnar då eller????? (#)
jaha och är det så jävla mycket bättre att det regnar då eller????? (#)
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:03hm, hade räknat med minst en bianchi.
Du räknade upp sju, och du säger att du har sex cuklar. Är cresenten grannkärringens? 🙂
hm, hade räknat med minst en bianchi.
Du räknade upp sju, och du säger att du har sex cuklar. Är cresenten grannkärringens? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:05Emelie: Nä det sa jag inte(#) men det räcker väl med allt det som ligger, Eller har ni i halmstad bara en cm eller?
Emelie: Nä det sa jag inte(#) men det räcker väl med allt det som ligger, Eller har ni i halmstad bara en cm eller?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:07nej det har vi inte faktiskt jätte mycke snö säker 50cm men nu regnar det,och då tycker jag att det är bättre att det snöar för renar det så kommer jag vara som bambi på hal is när jag kommer ut... säkert sträcka mig eller nått...
nej det har vi inte faktiskt jätte mycke snö säker 50cm men nu regnar det,och då tycker jag att det är bättre att det snöar för renar det så kommer jag vara som bambi på hal is när jag kommer ut... säkert sträcka mig eller nått...
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:08Lucas: han kanske har plockat olika delar från olika märken och skapat en Frankenstein cukel?
Lucas: han kanske har plockat olika delar från olika märken och skapat en Frankenstein cukel?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:10Emelie: Här snöar det som bara den. och jag tycker det räcker med ca 60 cm. Regn är förvisso inte skoj, men ack så nödvändigt för att snön skall försvinna, så att vi kan spela golf, åka motorcykel, springa ordentlig och sitta på uteserveringar och kolla p
Emelie: Här snöar det som bara den. och jag tycker det räcker med ca 60 cm. Regn är förvisso inte skoj, men ack så nödvändigt för att snön skall försvinna, så att vi kan spela golf, åka motorcykel, springa ordentlig och sitta på uteserveringar och kolla p
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 13:11Kanske råkade räkna med sonens, och en är inte ihopbyggd än, vilket jag måste göra inför våren.
Kanske råkade räkna med sonens, och en är inte ihopbyggd än, vilket jag måste göra inför våren.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:12Hur mycket har du lagt på cuklar egentligen?
Hur mycket har du lagt på cuklar egentligen?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:13Kanske en sån här:
BILD:http://www.hovberg.se/resmi/cykel_husvagn.jpg
Kanske en sån här:
BILD:http://www.hovberg.se/resmi/cykel_husvagn.jpg