Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 12:59hej håkan, duktig du e 😉
slippa trängsel? flytta till Halmstad! 😀 perfket att cykla också, helt platt, finns en back:-)
hej håkan, duktig du e 😉
slippa trängsel? flytta till Halmstad! 😀 perfket att cykla också, helt platt, finns en back:-)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 13:04Man kan ju tro han är kvinna....många bortförklaringar 😉
Man kan ju tro han är kvinna....många bortförklaringar 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 13:08många bortförklaringar men aldrigaldrigaldrig skylla på huvudvärk 😉
jag vet att jag är kinkig som ett dagisbarn och förklaringen är enkel, jag trivs bättre att cukla i värme helt enkelt. Springa funkar lite bättre för då slipper man fartvinden men det
många bortförklaringar men aldrigaldrigaldrig skylla på huvudvärk 😉
jag vet att jag är kinkig som ett dagisbarn och förklaringen är enkel, jag trivs bättre att cukla i värme helt enkelt. Springa funkar lite bättre för då slipper man fartvinden men det
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:41Känns konstigt när allt flyter på över förväntan. Kanske tom hinner att dra och klättra efter jobbet idag. 😀
Känns konstigt när allt flyter på över förväntan. Kanske tom hinner att dra och klättra efter jobbet idag. 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 13:05Sweet!
Här flyter det på nu också faktiskt, har till och med fått bygga mig ett eget data mining tool. 🙂 Hooray for coding! 😀
Sweet!
Här flyter det på nu också faktiskt, har till och med fått bygga mig ett eget data mining tool. 🙂 Hooray for coding! 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:13Kan ni ge mig lite av ert flyt grabbar? I kinda need it... 🙁
Kan ni ge mig lite av ert flyt grabbar? I kinda need it... 🙁
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 09:28Deeeeeeyooo!!
Jag gjorde ganska bra från mej igår. Trots att jag välte saker och tappade helt konsentrationen på jobbet. Segade mej till träningen och fick mej ett bra pass även om jag var riktigt trött 🙂
Deeeeeeyooo!!
Jag gjorde ganska bra från mej igår. Trots att jag välte saker och tappade helt konsentrationen på jobbet. Segade mej till träningen och fick mej ett bra pass även om jag var riktigt trött 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 12:55men va F***N, hur mycket skall det komma??? 🙁
men va F***N, hur mycket skall det komma??? 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2010, 12:57Lucas! Sluta ta på dig själv sådär.
Lucas! Sluta ta på dig själv sådär.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 12:59meh, det e ju så trevligt:-)
Du som e cukel nörd, vilket märke kör du med?
meh, det e ju så trevligt:-)
Du som e cukel nörd, vilket märke kör du med?