Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:56Fisk är gott!
(heter det inte Göteborgare och DERAS fisk? Om man nu inte är göteborgare vill säga....)
Fisk är gott!
(heter det inte Göteborgare och DERAS fisk? Om man nu inte är göteborgare vill säga....)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:57Anna: Ja, så är det kanske...
Anna: Ja, så är det kanske...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:57I vilket fall det skulle heta "våran" :-).
Edit: Eller snarare "vår", våran är väl talspråk. Jaja.
I vilket fall det skulle heta "våran" :-).
Edit: Eller snarare "vår", våran är väl talspråk. Jaja.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:58Jag gillar svenskans vår, deras, sin, hans osv.... vat jag kan komma på skiljer inte många andra europeiska språk på det.
Jag gillar svenskans vår, deras, sin, hans osv.... vat jag kan komma på skiljer inte många andra europeiska språk på det.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:03Förresten så var min kollegas (låt oss kalla honom för "Piff" som i "Piff och Puff"), Piffs, kommentar på att jag skulle till Gtbg och festa och träna: "Jaha... Det var... Ungdomligt". Han är fem år yngre än mig. (#) Vad svarar man på det?
Förresten så var min kollegas (låt oss kalla honom för "Piff" som i "Piff och Puff"), Piffs, kommentar på att jag skulle till Gtbg och festa och träna: "Jaha... Det var... Ungdomligt". Han är fem år yngre än mig. (#) Vad svarar man på det?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:05Heh, hade en bekant som i sms igår tyckte att vi hade kommit igång några år för sent med skidåkningen för att matcha sprintarna. Han är tio år yngre. Jag svarade att han fick tala för sig själv, jag är fortfarande ung och stark ;).
edit: har en bekant. J
Heh, hade en bekant som i sms igår tyckte att vi hade kommit igång några år för sent med skidåkningen för att matcha sprintarna. Han är tio år yngre. Jag svarade att han fick tala för sig själv, jag är fortfarande ung och stark ;).
edit: har en bekant. J
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:06Haha! Ja... Tiden går lite baklänges... 😉
Haha! Ja... Tiden går lite baklänges... 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:15Jenny: avsaknad av spontanitet och ren avundsjuka! 🙂
Jenny: avsaknad av spontanitet och ren avundsjuka! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:17Jo. Jag tror faktiskt att han är lite avundsjuk faktiskt... Så jag försöker vara snäll tillbaka. Det är inte lätt att vara ung och dum. 😉
Jo. Jag tror faktiskt att han är lite avundsjuk faktiskt... Så jag försöker vara snäll tillbaka. Det är inte lätt att vara ung och dum. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:19Nej det ska gudarna veta! 😀
Nej det ska gudarna veta! 😀