Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:13Håkan: Den där är så bra! :D(t+)
Håkan: Den där är så bra! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:17Jag har varit i Boden. Det är en tätort jämfört med Arvidsjaur, så mycket kan jag säga.
Jag har varit i Boden. Det är en tätort jämfört med Arvidsjaur, så mycket kan jag säga.
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2010, 22:19Usch, norr om Dalälven är väl alla inavlade i brist på annat? Som tutan camon, vars föräldrar var syskon och som själv gifte sig med sin syster. Det syns ju direkt på de i Norrland.
Usch, norr om Dalälven är väl alla inavlade i brist på annat? Som tutan camon, vars föräldrar var syskon och som själv gifte sig med sin syster. Det syns ju direkt på de i Norrland.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:19Fredrik: Du har så rätt, och Arvidsjaur är som en tätort i jämförelse med Arjeplog... Ja förutom då på vintern när befolkningsmängden ökar med 200% tack vare alla testförare som kommer dit. Å damn va kul det är att köra på testbanorna (H)
Fredrik: Du har så rätt, och Arvidsjaur är som en tätort i jämförelse med Arjeplog... Ja förutom då på vintern när befolkningsmängden ökar med 200% tack vare alla testförare som kommer dit. Å damn va kul det är att köra på testbanorna (H)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:19mats: Man kan säga att det stod så unde många sängar på logementet när man var där uppe. 😀
mats: Man kan säga att det stod så unde många sängar på logementet när man var där uppe. 😀
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:20Det sägs ju att cykeln räddade Dalarna, då började folk röra sig mer mellan älvarna och mindre längs med :-).
Det sägs ju att cykeln räddade Dalarna, då började folk röra sig mer mellan älvarna och mindre längs med :-).
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2010, 22:21Så det är cykelns fel att det cyklar massa norrläningar här i Stockholm?
Så det är cykelns fel att det cyklar massa norrläningar här i Stockholm?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:22Sessan, det är en hel del testförare i A-jaur också. En kompis blev jagad av några när han plåtade någon well-papp/silvertejp-inklädd skapelse :-).
Sessan, det är en hel del testförare i A-jaur också. En kompis blev jagad av några när han plåtade någon well-papp/silvertejp-inklädd skapelse :-).
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:26Jag är för övrigt stolt innehavare av en tid hos en frisör nu, för första gången på - ähm... Tja, jag är rätt säker på att jag har varit hos en någon gång efter 1993 i alla fall :-).
Jag är för övrigt stolt innehavare av en tid hos en frisör nu, för första gången på - ähm... Tja, jag är rätt säker på att jag har varit hos en någon gång efter 1993 i alla fall :-).
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:29Grattis, Fredrik! Blir det en ny bild när du varit där?
Grattis, Fredrik! Blir det en ny bild när du varit där?